مشارکت ۱۰ کانون فرهنگی مسجد گلستان در تکریم خانواده‌های قرآنی
کد خبر: 4194048
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت:

مشارکت ۱۰ کانون فرهنگی مسجد گلستان در تکریم خانواده‌های قرآنی

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان از مشارکت ۱۰ کانون فرهنگی مساجد استان در شناسایی و تکریم خانواده‌های  قرآنی در قالب طرح «لشکر فرشته‌ها» خبر داد و گفت: این طرح که تا پایان دی در حال برگزاری بوده و از خانواده‌های قرآنی تجلیل به عمل می‌آید.

حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی حسینی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستانحجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی حسینی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان در گفت‌ وگو با ایکنا از گلستان در ارتباط با شناسایی و تکریم خانواده‌های  قرآنی در قالب طرح «لشکر فرشته‌ها»، گفت:  این طرح از جمله طرح‌های شاخصی بوده که در بازه زمانی 15 تا 30 دی با هدف شناسایی و تکریم خانواده‌های قرآنی در نظر گرفته شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان، کانون‌های فرهنگی مساجد واحد خواهران را محور این طرح دانست و افزود: شناسایی بانوان فعال فرهنگی و تجلیل از آنان به مناسبت میلاد بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) یکی از مؤلفه‌های این طرح بود که در تا 21 دی ماه برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسینی، شناسایی خانواده‌های دارای سه نفر یا بیشتر حافظ و قاری قرآن و افرادی که مجاهدانه به سازماندهی کلاس‌های قرآن و آموزش قرآن به دیگران می‌پردازند را مؤلفه دوم این طرح بیان‌ کرد و افزود: این طرح که تا پایان دی ماه فرصت دارد، از مادران خانواده به عنوان تأثیرگذارترین نقش در خانواده‌ها تجلیل به عمل می‌آید.

وی با بیان‌اینکه در سطح استان گلستان حدود 10 کانون فرهنگی در این طرح مشارکت کردند، گفت: بانوان، محور اصلی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بوده که حضور پر رنگ آنان در مساجد و برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی زمینه‌ساز رشد و تعالی آنان نیز خواهد شد.

انتهای پیام
captcha