رویداد «سکوی پرش» ویژه جوانان در ایام اعتکاف برگزار می‌شود
کد خبر: 4193538
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان:

رویداد «سکوی پرش» ویژه جوانان در ایام اعتکاف برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محمدزاده از برگزاری رویداد «سکوی پرش» در ایام اعتکاف خبر داد و گفت: رویداد «سکوی پرش» یک کار خلاقانه و نو بوده که در اعتکاف 1402 طراحی شده و قرار است برای جوانان و نوجوانان به مرحله اجرا در بیاید.

حجت‌اسلام محمدزاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگانحجت‌‌الاسلام سیدمحمدجواد محمدزاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان در گفت‌ وگو با ایکنا از گلستان با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رجب و ایام مبارک اعتکاف، گفت: اعتکاف از اعمال سرنوشت‌ساز بوده، لذا باید این فرصت را غنیمت شمرده و به بهترین نحو از آن بهره برد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان با بیان اینکه افراد برای ثبت‌نام می‌توانند به بیش از 54 مسجد در سطح شهرستان گرگان مراجعه کنند، افزود: تمام اعضا هیأت امنا مساجد، روحانیون، مبلغین و مبلغات و... در تلاش بوده تا اعتکاف امسال هرچه با شکوه‌تر برگزار شود.

حجت‌الاسلام محمدزاده با اشاره به اینکه اولویت ما در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان جوانان و دانش آموزان است، اظهار کرد: رویداد «سکوی پرش» یک کار خلاقانه و نو بوده که در اعتکاف 1402 طراحی شده و قرار است برای جوانان و نوجوانان به مرحله اجرا در بیاید.

وی با بیان‌اینکه رویداد «سکوی پرش» یک رویداد معنوی ویژِه دختران و پسران جوان در سطح مساجد شهر گرگان است، ادامه داد: در این رویداد جوانان در گروه‌های 3 الی 7 نفره تلاش می‌کنند تا این بوم 8 ضلعی با محوریت انقلاب و جامعه با ویژگی تفکر تیمی و اندیشه محوری را تکمیل کرده و در انتها از نفرات برتر تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام
captcha