مساجد محور وحدت و عمل نیک در جامعه اسلامی است
کد خبر: 4193427
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
آیت‌الله نورمفیدی:

مساجد محور وحدت و عمل نیک در جامعه اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در گلستان مساجد را پایگاه تجمع نیروی‌های انقلابی برای تقویت ارزش‌های اسلامی، دینی و انقلابی دانست و گفت: امروز جایگاه مساجد را برای تقویت نظام باید حفظ کرد، زیرا مساجد محور وحدت و عمل نیک در جامعه اسلامی است.

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، جلسه تشکیل قرارگاه مسجد با حضور نماینده ولی‌فقیه در گلستان، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان امروز، ۲۱ دی ماه در بیت‌الزهرا(س) گرگان برگزار شد.

آیت‌الله نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه در گلستان با بیان‌اینکه مسجد از نهاد‌های بسیار مهم در کشور است و انقلاب ما از مساجد آغاز شد، گفت: قبل از پیروزی انقلاب، مساجد مرکز نهضت بودند و پیام انقلاب را به مردم می‌رساندند.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان مساجد را پایگاه تجمع نیروی‌های انقلابی برای تقویت ارزش‌های اسلامی، دینی و انقلابی دانست و افزود: بعد از انقلاب تمام امور اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در مساجد حل و فصل شدند و در حال حاضر مساجد باید پویاتر و فعالتر عمل کنند.

وی گفت: امروز جایگاه مساجد را برای تقویت نظام باید حفظ کرد، زیرا مساجد محور وحدت و عمل نیک در جامعه اسلامی است.

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام محسن کیایی به عنوان مسئول قرارگاه مسجد در گلستان معرفی و امام جمعه هر شهر به عنوان مسئول قرارگاه مسجد در آن شهر منصوب شد و احکام مدیر استان و مدیران شهرستان‌ها توسط نماینده ولی‌فقیه گلستان را به آنان تحویل داده شد.

انتهای پیام
captcha