نگاهی به فعالیت‌های گروه سرود «آوای رضوان» گرگان
کد خبر: 4192848
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

نگاهی به فعالیت‌های گروه سرود «آوای رضوان» گرگان

مربی گروه سرود «آوای رضوان» گرگان با بیان اینکه اجرای گروه سرود «آوای رضوان» بستری برای ترویج معارف مهدوی است گفت: این گروه تا به امروز قریب به ۳۰ اثر فاخر ایرانی، ۵۰ اثر صوتی تولید کرده و در حال حاضر جز ۱۰ گروه سرود برتر کشور به شمار می‌رود.

الهام بهرامی، مربی سرود آوای رضوانالهام بهرامی فر مربی گروه سرود «آوای رضوان» گرگان در گفت‌‌وگو با ایکنا از گلستان، گفت: این گروه سرود در 6 سال پیش با هدف جذب رضایت امام زمان(عج) و گسترش مفاهیم مهدوی شروع به فعالیت کرد و اکنون با همت همه اعضا به سمت موفقیت در حال حرکت است.

مربی گروه سرود «آوای رضوان» گرگان با بیان‌ اینکه در این گروه از رده سه سال تا دانشجو در حال فعالیت است، اظهار کرد: افراد از راه‌های مختلفی همچون فراخوان، استعدادیابی در مدارس و از طریق اجرا گروه در محیط‌های مختلف جذب شده و امروز اعضا این مجموعه به بیش از 500 نفر رسیده است.

بهرامی فر از تمرین دو روز در هفته این گروه برای ارتقا و هماهنگی بیشتر خبر داد و گفت: در این جلسات علاوه بر کارهای فرهنگی به کار تربیتی نیز پرداخته و در ایام کرونا نیز به دلیل محدودیت که امکان حضور در مساجد وجود نداشت، گروه با انجام فعالیت‌های خیابانی به بزرگداشت مناسبت‌ها و اعیاد پرداخت.

وی آماده‌سازی فایل صوتی در کمتر از یک هفته را از توانایی این گروه سرود برشمرد و ادامه داد: این گروه تا به امروز قریب به 30 اثر فاخر ایرانی، 50 اثر فاخر صوتی تولید کرده و در حال حاضر یکی از گروه سرود برتر کشور به‌ شمار می‌رود.

این فعال فرهنگی موفقیت‌های «آوای رضوان» را مدیون تلاش شبانه‌روزی افراد و والدین دانست و افزود: این گروه مطرح در سطح کشور نیاز به حمایت مالی و مادی از طرف مسئولان داشته تا ارتقا یافته و افراد با رغبت و انگیزه بیشتری به فعالیت بپردازند.

مربی گروه سرود «آوای رضوان» گرگان با اشاره به نظر مثبت شورای شهر برای همکاری و حمایت مالی از این گروه، گفت: این گروه تنها نماینده استان گلستان در برنامه «حسینیه معلی» بوده و برای نیمه شعبان نیز 6 قطعه ترک با عنوان «شهر من، شهر انتظار» با محوریت خدمت نورانی آماده می‌شود.

انتهای پیام
captcha