۹ دی نشان دهنده بصیرت و آگاهی مردم در برابر فتنه‌گران و توطئه‌گران بود
کد خبر: 4190883
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵

۹ دی نشان دهنده بصیرت و آگاهی مردم در برابر فتنه‌گران و توطئه‌گران بود

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس با بیان‌اینکه ملت ایران هرگز تسلیم خواسته‌های نامشروع دشمنان نخواهند شد، گفت:‌ این ملت ‌در برابر فتنه‌گران، فتنه‌جویان و توطئه‌گران به خوبی ایستادگی کرده‌اند.

سردار کریمخانی معاون هماهنگ کننده ولی فقیه در سپاه قدس

به گزارش ایکنا از گلستان، سردار احد کریمخانی، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس امروز، ۹ دی در مراسم گرامیداشت نهم دی در مصلی وحدت گرگان گفت: دشمنان قسم خورده ایران و در راس آن آمریکا همواره به دنبال وارد کردن آسیب به کشور ما هستند و از طراحی توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوتاه نیامده و نخواهد آمد، اما باید بدانند که ایران اسلامی یکی از قطب‌های نظم جدید بین‌المللی خواهد بود.

سردار کریمخانی به فرایند شکل‌گیری فتنه سال ۱۳۸۸ اشاره کرد و افزود: از زمان شکل گیری انقلاب اسلامی ایران همواره شاهد تقابل ۲ جبهه حق و باطل بودیم که جبهه باطل به سرگردگی استکبار و در رأس آن آمریکا از طراحی توطئه برای سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نبودند و تلاش کردند جمهوری اسلامی را سرنگون کند.

وی با بیان‌اینکه ملت ما باید در برابر فتنه‌ها و توطئه‌ها با بصیرت و هوشیار باشد، ادامه داد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب طراحی اصلی دشمن برای سرنگونی نظام است، اما افق روشنی برای نظام وجود دارد و ما باید مراقب باشیم دشمن ما را دلسرد نکند.

وی ادامه داد: دشمن برای ایجاد فضای یاس و ناامیدی، سلب امنیت از طرفداران نظام، بی حرمتی به بانوان محجبه، ایجاد آشوب‌ها و اغتشاشات محله محور، تحریک قومیت‌ها و تجزیه کشور برنامه‌ریزی کرده بود، اما ملت این فضا را تحمل نکرد و برای خاموش کردن آشوب فتنه نهم دی سال ۸۸ وارد صحنه شد و حماسه‌ای بی نظیر خلق کرد.

سردار کریمخانی به اتفاقات غزه هم اشاره کرد و ادامه داد: بخشی از ابعاد تحولات و موفقیت به دست آمده از سوی محور مقاومت، جبهه مقاومت و مقاومت فلطسین ناشی از طراحی طوفان‌الاقصی بود که به تعبیر رهبر معظم انقلاب این عملیات، شکست غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات یازدهم اسفند تأکید کرد: مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت ۴ راهبرد مهم در این انتخابات است و وظیفه ما خلق یک مشارکت مؤثر به عنوان پشتوانه در مناسبات بین المللی است.

انتهای پیام
captcha