برگزاری بیش از هزار برنامه در دهه بصیرت در گرگان
کد خبر: 4190126
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

برگزاری بیش از هزار برنامه در دهه بصیرت در گرگان

فرمانده سپاه گرگان حماسه 9 دی را روز میثاق امت با ولایت دانست و گفت: در دهه بصیرت بیش از هزار برنامه جهت همدلی و امیدآفرینی در گرگان پیش‌بینی شده است.

سرهنگ علیخانی فرمانده سپاه گرگان

به گزارش ایکنا از گستان، سرهنگ محمود علیخانی، فرمانده سپاه گرگان در نشست خبری با اصحاب رسانه با محوریت برنامه‌های دهه بصیرت و گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی که امروز 5 آذرماه در سالن جلسات سپاه گرگان برگزار شد، گفت: برای این دهه برنامه‌هایی در دستور کار قرار گرفته تا با همدلی و انعکاس اخبار مثبت با رویکرد افتخار به گذشته و امیدافزایی به آینده توسط اصحاب رسانه در سطح شهرستان اتفاق بیافتد.

سرهنگ علیخانی حماسه 9 دی را روز میثاق امت با ولایت دانست و افزود: حماسه ماندگار 9 دی بی‌نظیرترین حرکت درونی تاریخ انقلاب اسلامی در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده که از آن به عنوان انقلاب سوم یاد می‌شود.

وی «بازخوانی فتنه‌های آمریکایی و صهیونیستی» را عنوان شعار دهه بصیرت معرفی کرد و ادامه داد: با تورق و بازخوانی تاریخ خواهیم فهمید که آمریکای جنایتکار از 28 مرداد سال 1332 تاکنون نقشه‌های شومی برای جمهوری اسلامی در ذهن خود پرورانده است.

فرمانده سپاه گرگان با بیان‌اینکه در دهه بصیرت بیش از هزار برنامه پیش‌بینی شده است، گفت: جهادتبیین، برگزاری اردوهای زیارتی سفر مشهد مقدس، تجلیل از ارکان تربیتی نظام صالحین، گفتمان سازی و همایش بصیرت از نگاه امامین انقلاب اسلامی، میز خدمت جهادی همایش میثاق امت با ولایت و.. از برنامه‌های این دهه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha