۹۳ میلیارد تومان به طرح های فرهنگی گلستان اختصاص یافت
کد خبر: 4189670
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

۹۳ میلیارد تومان به طرح های فرهنگی گلستان اختصاص یافت

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد گلستان با بیان اینکه علاوه بر پروژه‌های عمرانی دولت به توسعه فعالیت‌های فرهنگی در سطح استان نگاه ویژه‌ای دارد، گفت: در این زمینه ۹۳ میلیارد تومان به اجرای طرحهای فرهنگی اختصاص یافت که بنا داریم با همتی مضاعف برای اجرای جشنواره فرهنگی برنامه‌ریزی کنیم.

متین مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، الهام متین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان در آیین اختتامیه نخستین جشنواره مد و لباس نیایش با رویکرد پوشش نماز (طراحی سجاده و چادر نماز در قالب پوستر طراحی دوخت و اجرا) که با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش استان، دستیار استاندار در امور مردمی‌سازی، امام جمعه و فرماندار امروز، ۳ دی‌ماه در بندرگز برگزار شد، گفت: در هفته‌ای که گذشت گلستان میزبان رئیس‌جمهور و وزرای ایشان بود که حضور حجت‌الاسلام رئیسی در این استان زمینه برکات زیادی را برای اهالی استان فراهم کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان ادامه داد: در کنار رئیس‌جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد حضور داشت که در مصوبات سفر ۲۶۴ میلیارد تومان برای پایان پروژه‌های نیمه تمام استان اختصاص یافت، پروژه‌هایی که بیش از ۲۰ سال بلاتکلیف مانده بود که با حضور و اهتمام ویژه رئیس‌جمهور این اقدام رقم خورد.

وی با بیان‌ اینکه علاوه بر پروژه‌های عمرانی، دولت به توسعه فعالیت‌های فرهنگی در سطح استان نگاه ویژه‌ای دارد، گفت: در این زمینه ۹۳ میلیارد تومان هم به اجرای پروژه‌های فرهنگی مثل برگزاری برنامه فاخر جشنواره‌های مد و لباس اختصاص یافت که بنا داریم با همتی مضاعف برای اجرای جشنواره فرهنگی برنامه‌ریزی کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان اظهار کرد: جشنواره مد و لباس با رویکرد پوشش نماز  برای علاقه‌مندان برپا است و این را مجالی ارزشمند می‌دانیم یک نگاهی نو و خلاقانه با دست توانمند شما رقم خورده که ماحصل آن شناسایی استعدادهای شما بوده و امیدواریم این جشنواره‌ها تداوم داشته باشد.

متین در پایان به اهمیت موضوع نماز اشاره کرد و گفت: موضوع نماز از اهمیت بالایی برخوردار است تا جایی که امام حسین(ع) و یارانش در صحرای کربلا به اقامه نماز اول وقت پرداختند این نشان می‌دهد اهمیت و ترویج فرهنگ نماز باید با جدیت دنبال شود و این خود یکی از موضوعات فرهنگی است.

انتهای پیام
captcha