فراخوان جشنواره رسانه‌ای «خبرنگار امیدآفرین» منتشر شد
کد خبر: 4188913
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲

فراخوان جشنواره رسانه‌ای «خبرنگار امیدآفرین» منتشر شد

فراخوان جشنواره رسانه‌ای «خبرنگار امیدآفرین» با محوریت سفر دوم ریاست جمهور به استان گلستان، امروز، ۲۸ آذر با حضور سرپرست اداره کل ارشاد گلستان رونمایی و منتشر شد.

رونمایی از جشنواره رسانه ای خبرنگار امید آفرین درگلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، به مناسبت سفر دوم رئیس جمهور و هیئت دولت مردمی سیزدهم به استان گلستان، فراخوان جشنواره رسانه‌ای خبرنگار امیدآفرین ویژه اهالی رسانه استان امروز، ۲۸ آذر حضور سرپرست اداره کل ارشاد گلستان رونمایی و منتشر شد.

تبیین دستاوردهای سفر دوم رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گلستان، روایت اول، صحیح و جامع اقدامات و خدمات دولت به مردم، افزایش کمی و ارتقای کیفی محتوای رسانه‌ای ضریب دهی به اخبار سفر، ترغیب فعالان رسانه به مشارکت گسترده در تبیین و تشریح مسائل مرتبط با سفر دولت مردمی سیزدهم از اهداف این جشنواره است.

همچنین سفر دوم رئیس جمهور به استان، گلستان سرزمین برادری، پروژه‌های سفر، جهاد تبیین، امید و نشاط آفرینی و طرحها و زیرساختهای استان و گردشگری فرهنگی آشوراده و خلیج گرگان از محورهای این رویداد رسانه‌ای است.

تولید محتواهای مردمی نیز بخش ویژه این جشنواره رسانه‌ای است که در قالب‌های عکس، پوستر، اینفوگرافیک، تیزر، محتوای صوتی، موشن گرافیک، خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، مقاله، یادداشت برپا می‌شود.

گفتنی است؛ در پایان از 10 فعال رسانه‌ای برتر با اهدای جوایز نفیس تجلیل به عمل خواهد آمد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا روز یکشنبه 3 دی ماه به شماره 09113706432 در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha