پروژه فیبر نوری در مدارس گلستان افتتاح می‌شود
کد خبر: 4188790
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
هم‌زمان با سفر دور دوم رئیس‌جمهور به گلستان

پروژه فیبر نوری در مدارس گلستان افتتاح می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان‌ اینکه طبق مذاکرات صورت گرفته در مجموع ۴۶ میلیارد تومان اعتبار به موضوعات مختلف تربیتی، پرورشی به آموزش و پرورش گلستان تعلق خواهد گرفت، گفت: هم‌زمان با سفر دور دوم رئیس‌جمهور به گلستان استخر دانش‌آموزی گنبدکاووس به بهره‌برداری و کابل فیبرنوری در مدارس استان افتتاح خواهد شد.

نظری مدیر کل آموزش و پرورش گلستانسیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در گفت‌وگو با ایکنا گفت: با توجه به سفر دور دوم رئیس‌جمهور به استان گلستان توانستیم با مذاکرات با وزرای مربوطه در زمینه حوزه آموزش و پرورش اعتباراتی را کسب کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: جذب و حمایت دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل مبلغی معادل 6 میلیارد تومان و خرید تجهیزات هوشمندسازی مدارس 10 میلیارد تومان از جمله اعتبارات حوزه آموزش و پرورش است  که در سفر دوره دوم رئیس جمهور به استان تعلق خواهد گرفت.

نظری با بیان‌ اینکه تجهیز اردوگاه تربیتی قرن‌آباد 15 میلیارد تومان به تصویب رسید، گفت: اجرای طرح اعوان کودکی با نام اختصاری پاک و نظام مراقب از دانش‌آموزان مبلغی بالغ بر 5 میلیارد تومان از دیگر اعتبارات حوزه آموزش است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان‌ اینکه در مجموعه پروژه به مبلغ ۴۶ میلیارد تومان اعتبار در بحث موضوعات مختلف تربیتی، پرورشی به آموزش و پرورش گلستان تعلق خواهد گرفت، افزود: هم‌زمان  با این سفر استخر دانش‌آموزی گنبدکاووس به بهره‌برداری و فیبرنوری در مدارس استان افتتاح خواهد شد.

نظری همچنین به حوزه نوسازی مدارس از اعتبارات کسب شده برای ساخت مدارس و اردوگاه‌های دانش‌آموزی دانشگاه فرهنگیان و کانون فرهنگی کودکان به مبلغ هزار میلیارد تومان خبر داد وگفت: در مورد تجهیز حوزه‌های امتحانات نهایی مبلغی بالغ بر 3 میلیارد تومان و تجهیز مرکز رشد و فناوری دانش‌آموزان 2 میلیارد تومان و تجهیز هنرستان فنی‌حرفه‌ای 5 میلیارد تومان به آموزش و پرورش گلستان تعلق گرفت.

انتهای پیام
captcha