بهره‌مندی از بستر اینترنت پایدار و پرسرعت همزمان با سفر دوره دوم رئیس جمهور به گلستان
کد خبر: 4188685
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵

بهره‌مندی از بستر اینترنت پایدار و پرسرعت همزمان با سفر دوره دوم رئیس جمهور به گلستان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان گفت: هم‌اکنون بستر و امکانات لازم برای بهره‌مندی از اینترنت پایدار و پرسرعت در گلستان فراهم است و بعد از افتتاح رسمی در سفر رئیس جمهور به گلستان متقاضیان می‌توانند از این قابلیت با ارائه درخواست استفاده کنند.

قدس علوی مدیر کل فناوری اطلاعات در گلستان در نشست خبری

به گزارش ایکنا از گلستان، حامد قدس علوی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان امروز، ۲۷ آذر در این نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: برای بیش از یک میلیون نفر از جمعیت شهری این استان، امکان دسترسی به سرعت‌های چند صد مگابایتی اینترنت فراهم شده است.

قدس علوی با بیان اینکه گلستان با اجرای فیبر نوری نخستین استانی است که به صورت ۱۰۰ درصد به فیبرنوری مجهز شد، افزود: برای اجرای این طرح در استان حفاری و دارت گذاری در ۶۵۵ کیلومتر شهری و ۶۵۸ کیلومتر بین شهری با هزینه بیش از یک هزار میلیارد تومان انجام شد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون بستر و امکانات لازم برای استفاده از اینترنت پایدار و پرسرعت در گلستان فراهم است و بعد از افتتاح رسمی در سفر رئیس جمهور به گلستان متقاضیان می‌توانند از این قابلیت با ارائه درخواست استفاده کنند.

مدیرکل ارتباطات استان گلستان گفت: بعد از ایجاد پوشش فیبرنوری برای همه مردم شهر‌های استان گلستان، قرار است در فاز دوم این پروژه همه ساختمان‌های شهر‌های این استان نیز به فیبرنوری متصل شوند.

انتهای پیام
captcha