۵۵ درصد از پروژه‌های استانی اداره ارشاد گلستان محقق شده است
کد خبر: 4187662
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
هم‌زمان با سفر دوم رئیس‌جمهور

۵۵ درصد از پروژه‌های استانی اداره ارشاد گلستان محقق شده است

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد گلستان با بیان‌ اینکه تاکنون ۵۵ درصد از مصوبات دوره اول سفر رئیس‌جمهور در پروژه‌های استانی محقق شده است، گفت: تخریب و بازسازی کتابخانه آق‌قلا و سرخنکلا و تکمیل مجتمع انبارالوم و گالیکش با تخصیص اعتبارات دوره دوم سفر رئیس‌ جمهور به استان در دست اقدام است.

متین سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستانالهام متین، سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد گلستان در گفت‌وگو با ایکنا در خصوص چگونگی جذب و تخصیص اعتبارات مصوبات سفر نخست رئیس جمهور به استان گلستان که در اسفندماه ۱۴۰۰ محقق شد، گفت: در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ۳ طرح و ۱۴ پروژه با مبلغ بالغ بر ۱۸۰۰ میلیارد ریال مصوب شده که تاکنون ۳۸ درصد از این مصوبات محقق شده است.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد گلستان با بیان‌ اینکه تاکنون مبلغ بالغ بر 677 میلیارد ریال از کل مبالغ تخصیص داده شده است، افزود: فعال شدن پروژه‌های ملی شامل تالار مرکزی و پروژه کردکوی و آزادشهر با اعتبار ۱۳۰۰ میلیارد ریال که از این مبلغ ۴۰۲ میلیارد ریال محقق شده و ۳۲ درصد پیشرفت داشته است.

متین با بیان‌ اینکه تاکنون از مصوبات دوره اول سفر رئیس جمهور در پروژه‌های استانی 55 درصد محقق شده است، گفت: فعال و پویا شدن پروژه‌های استانی شامل مجتمع نوکنده، خان‌ببین، سیمین‌شهر و انبارالوم و ترمیم و تکمیل پارکت چوبی تالار خرید سیستم و نور و صوت تالار فخرالدین اسعد گرگانی بعد از ۴۵ سال و آماده‌سازی مجتمع بهارستان و اجرا و تکمیل دکوراسیون مجتمع بهارستان از جمله اقداماتی که در دوره اول سفر رئیس جمهور انجام شده است.

وی با بیان‌ اینکه 31 درصد از مصوبات رئیس جمهور در پروژه‌های ملی بوده است، گفت: تخریب و بازسازی کتابخانه آق‌قلا و سرخنکلا و تکمیل مجتمع انبارالوم و گالیکش در تخصیص اعتبارات دوره دوم سفر رئیس جمهور دست اقدام است.

انتهای پیام
captcha