پدر شهیدان بهمنی نژاد به فرزندان شهیدش پیوست
کد خبر: 4185469
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴

پدر شهیدان بهمنی نژاد به فرزندان شهیدش پیوست

حاج علیرضا بهمنی‌نژاد، پدر سه شهید گلستانی دوران دفاع مقدس به فرزندان شهیدش پیوست.

پدر شهیدان بهمنی نژاد در دیدار با استاندار گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان حاج علیرضا بهمنی‌نژاد، پدر سه شهید گلستانی دوران دفاع مقدس در سن 96 دعوت حق را لبیک و به فرزندان شهیدش پیوست.

«هادی، نعمت‌الله و حجت‌الله» هر سه فرزند این پدر بزرگوار، بسیجی بودند و به ترتیب در زمستان سال ۶۰، زمستان ۶۵ و زمستان ۶۶ در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مراسم تشییع پدر شهیدان بهمنی‌نژاد روز (دوشنبه ۱۳ آذر) ساعت ۹ صبح از حسینیه عاشقان ثارالله(ع) به سمت امامزاده عبدالله گرگان برگزار خواهد شد. در این رابطه استاندار گلستان در پی درگذشت پدر شهیدان بهمنی‌نژاد پیامی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

«انا لله و انا الیه راجعون»

خبر درگذشت حاج علیرضا بهمنی‌نژاد پدر ارجمند و گرامی شهیدان والا مقام نعمت‌الله، حجت‌الله و هادی بهمنی نژاد موجب تألم و تأثر فراوان گردید. مردی که عمری با شرافت، عزت، پاکدستی و ایمان زیست و با تقدیم ۳ شهید والامقام در مسیر انقلاب اسلامی دِین خود را به آرمان‌های جمهوری اسلامی و امامین انقلاب و میهن عزیزمان ادا کرد.

تردیدی نیست که جایگاه پدران و مادران معزز شهدا، جایگاهی رفیع و سترگ است که توانسته‌اند چنین فرزندان سلحشور، مومن و ولایتمداری را تقدیم انقلاب اسلامی نمایند.

اینجانب درگذشت حاج علیرضا بهمنی‌نژاد را به تمامی مردم شریف استان خصوصا خانواده معزز شهدا و ایثارگران تسلیت عرض می‌نمایم، برای آن عزیز سفر کرده مغفرت و هم‌نشینی با سیدالشهدا و مادر بزرگوارشان حضرت فاطمه زهرا‌(س) و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارم و امیدوارم در سایه دعای خیر پدران و مادران شهیدان بتوانیم در مسیر اعتلای میهن عزیزمان گام‌های مؤثری برداریم.

انتهای پیام
captcha