شهدا از والاترین ارزش‌های جامعه هستند
کد خبر: 4185035
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
استاندار گلستان:

شهدا از والاترین ارزش‌های جامعه هستند

زنگانه با بیان‌اینکه شهدا از والاترین ارزش‌های جامعه هستند، گفت: امروز ما در هر جایگاهی که قرار داریم باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و وصایای شهدا را الگوی کار خود قرار دهیم.

زنگانه استاندار گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستان در آیین گرامیداشت شهدای اهل‌سنت کشور که امروز، ۹ آذر به میزبانی بندرترکمن برگزار شد، گفت: خداوند در قرآن جایگاه شهدا را رفیع قرار داده وعده داده که آنهایی که در راه خدا کشته می‌شوند مرده نیستند بلکه زنده بوده و نزد خداوند روزی دارند این نشان دهنده مقام والای شهدا است.

استاندار گلستان تقدیم چهار هزار شهید استان در راه اسلام را افتخار دیگری برای استان دانست و گفت: حفظ دستاوردهای والای شهدا، تکریم و قدردانی از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران را وظیفه ذاتی و رسالت مهم می‌دانیم که موجب خیر و برکت در جامعه است.

زنگانه با بیان‌اینکه برخی نکات در وصیتنامه های همه شهدا به طور مشترک بیان شده است، افزود: جهاد در راه خدا و اخلاص کامل و عشق به ولایت فقیه در همه وصیتنامه های شهیدان مشترک است.

وی تصریح کرد: شهدا با اتکا به مکتب اهل‌بیت امنیت را در کشور مهیا کردند و امروز هر آنچه که در کشور در حوزه‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی و نظامی به دست آمده است نتیجه خون شهدا و خودباروی است که امام(ره) به جوانان ایران اسلامی بخشید.

استاندار گلستان با بیان‌اینکه شهدا از والاترین ارزش‌های جامعه هستند، گفت: امروز ما در هر جایگاهی که قرار داریم باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و وصایای شهدا را الگوی کار خود قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha