استقامت بانوان در غزه ادامه دهنده فرهنگ مقاومت در جهان اسلام است
کد خبر: 4185033
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

استقامت بانوان در غزه ادامه دهنده فرهنگ مقاومت در جهان اسلام است

سردار سلیمانی با بیان‌اینکه تقدیم هفت هزار شهید زن و نهصد و بیست شهید زن اهل‌سنت نشان دهنده مقاومت و پایداری است، گفت: امروز این فرهنگ در صدر جهان اسلام منتشر شده و امروز مادران غزه و فلسطین با متحمل شدن فشارها و از دست دادن عزیزان خود ادامه دهنده همان مقاومت و پایداری هستند.

سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور

به گزارش ایکنا از گلستان، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور امروز، ۹ آذر در اجلاسیه شهدای زن اهل‌سنت کشور در بندرترکمن گفت: مقاومت و پایداری مفهومی است که ملت بزرگ ایران از ابتدای انقلاب اسلامی به آن تمسک جست و براساس راهبردی که از امام راحل دریافت کرده بود و تدابیر رهبر معظم انقلاب در این مسیر راست قامت و استوار ایستاد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان‌اینکه تقدیم هفت هزار شهید زن و نهصد و بیست شهید زن اهل‌سنت نشان دهنده مقاومت و پایداری است، گفت: امروز این فرهنگ در صدر جهان اسلام منتشر شده و امروز مادران غزه و فلسطین با متحمل شدن فشارها و از دست دادن عزیزان خود ادامه دهنده همان مقاومت و پایداری هستند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه امروزه ملت ایران پرچمدار مقاومت و ایستادگی در جهان و آغازگر یک تحول تمدنی است، گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی قدرت با محور آسیا از شرق به غرب انتقال یافت و ملت بزرگ ایران پرچمدار این انتقال قدرت بود.

سردار سلیمانی با بیان‌اینکه امروزه کشورهای اسلامی در برابر ظلم و بیداد بیدار و هوشیار شدند، افزود: با اجرای طوفان الاقصی توسط جبهه مقاومت و در ادامه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی تمامی کشورهای اسلامی و غیر اسلامی حمایت خود را از کشور مظلوم غزه نشان دادند و این نشأت گرفته از فرهنگ انقلاب اسلامی و مقاومت ایران اسلامی بوده که به تمامی جهان منتشر شده است.

وی با بیان اینکه بزرگترین اجتماعات بر علیه مداخلات دولتها در انگلیس و آمریکا شکل گرفته است ادامه داد: اینها نباید ساده تلقی شود و حضور مردم اروپا و آمریکا در صحنه‌های دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین یک اقدام تحولی بزرگ در تاریخ بشریت محاسبه می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان‌اینکه ما بر این واقفیم که رژیم کودک‌کش صهیونیستی باید محاکمه شوند، گفت: عوامل خبری و رسانه‌های صهیونیستی نتوانستند افکار عمومی تأثیر بگذارند و برعکس افکار عمومی با صفحات مجازی بر این غولهای رسانه‌ای تأثیرگذار شدند.

انتهای پیام
captcha