برگزاری اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت در بندرترکمن
کد خبر: 4184981
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛

برگزاری اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت در بندرترکمن

اولین اجلاسیه شهدای زن اهل ‌سنت کشور با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و نمایندگان اهل ‌سنت از ۱۴ استان کشور، امروز، ۹ آذرماه به میزبانی شهرستان بندرترکمن در حال برگزاری است.

اجلاسیه شهدای زن اهل سنت در بندرترکمن

به گزارش ایکنا از گلستان، اولین اجلاسیه شهدای زن اهل‌ سنت کشور با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و نمایندگان اهل‌ سنت از ۱۴ استان کشور و جمع پرشور مردم ایران اسلامی امروز، ۹ آذرماه به میزبانی شهرستان بندرترکمن در حال برگزاری است.

سردار ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان در این مراسم ضمن خیرمقدم به میهمانان گفت: این اجلاسیه با هدف ترویج و تقویت فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت و تجلی وحدت بین اقوام و مذاهب در بانوان اسلامی و تجلیل از مقام شامخ شهدا برنامه‌ریزی شده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: زنان با مجاهدت و مشارکت در طول هشت سال دفاع مقدس، نامشان تا ابد در تارک تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است.

سردار ملک شاهکوهی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس اگر مادران و همسران رزمندگان نبودند این حماسه‌ها شکل نمی‌گرفت، اظهار کرد: استکبار جهانی تصمیم داشت در جنگ تحمیلی کار انقلاب اسلامی را یکسره کند که به‌واسطه تربیت رزمندگان در دامان پاک مادر این نقشه شوم به نتیجه نرسید.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در این مراسم با گرامیداشت یاد «مرجان نازقلیچی» شهیده حادثه منا و فرماندار پیشین شهرستان ترکمن گفت: شهدا با خون خود درخت وحدت را آبیاری کردند و تقدیم هزار شهیده زن در کشور حاصل گواه این مطلب است و امروز ما به پاس تجلیل از همین بانوان سلحشور میهن اسلامی جمع شدیم.

یادآور می‌شود، این اجلاسیه میزبان ۱۴ استان از خانواده‌های شهدا و جانبازان و همچنین مسئولان ۱۴ استان اهل ‌سنت کشور است.

انتهای پیام
captcha