پویش «صبح زیتون، یادمان شهدای غزه» در جامعه المصطفی گلستان برگزار شد
کد خبر: 4184094
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵
همزمان با سراسر کشور؛

پویش «صبح زیتون، یادمان شهدای غزه» در جامعه المصطفی گلستان برگزار شد

همزمان با سراسر کشور پویش «صبح زیتون، یادمان شهدای غزه» با حضور رئیس جامعه المصطفی العالمیه گلستان، طلاب علوم حوزوی و مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان امروز، ۴ آذر به میزبان نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه گلستان برگزار شد.

کاشت نهال به یاد شهدای غزه در جامعه المصطفی العالمیه گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، همزمان با سراسر کشور پویش «صبح زیتون، یادمان شهدای غزه» با حضور رئیس جامعه المصطفی العالمیه گلستان، طلاب علوم حوزوی و مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان امروز، ۴ آذر نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه گلستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید کمال حسینی نماینده جامعه المصطفی در استان گلستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تقدیر از دست اندرکاران اجرای پویش صبح زیتون در نمایندگی جامعه المصطفی گلستان، گفت: شرع انور به درخت و درختکاری اهمیت بسیاری داده است، لذا می‌بینیم خدای متعال در قرآن کریم به زیتون و انجیر قسم خورده است و این نشان دهنده اهمیت و ضرورت صیانت و حفاظت از منابع خدادادی است.

رئیس نمایندگی جامعه المصطفی گلستان افزود: درخت در دین مبین اسلام از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است و علاوه بر سرسبزی که به محیط هدیه می‌دهد، باعث شادابی مردم جامعه می‌شود.

وی تصریح کرد: خدایی که خالق انسان است، درخت را نیز خلق کرده است و بشر را به کاشت درخت و آبیاری و محافظت از آن مکلف کرده است. پویش صبح زیتون و کاشت درخت به یاد شهدای مظلوم غزه و فلسطین طبیعت را به انسانیت گره زده است و جهان را متوجه مظلومیت غزه کرده است. امروز و در این پویش بیش از صد هزار نهال زیتون در سراسر کشور به یاد شهدای غزه و فلسطین کاشته می‌شود و ما نیز در حمایت از مظلومیت غزه به غرس نهال زیتون می‌پردازیم.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان نیز طی سخنانی اظهار کرد: ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار نهال در قالب طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت برای نخستین سال اجرای آن در نهالستان‌های این استان تولید و آماده غرس در عرصه‌های جانمایی شده است.

انتهای پیام
captcha