توجه ویژه دولت به منابع گردشگری زمینه رشد و توسعه استان را فراهم کرده است
کد خبر: 4183864
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
استاندار گلستان:

توجه ویژه دولت به منابع گردشگری زمینه رشد و توسعه استان را فراهم کرده است

زنگانه با بیان‌اینکه با توجه به نگاه خاص و ویژه دولت، امروز استان در مسیر رشد، پیشرفت و توسعه قرار گرفته است، گفت: تمام اقدام‌های دولت سیزدهم منجر به بهبود شاخص‌های مختلف از جمله گردشگری شده است.

زنگانه استاندار گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستان در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین گفت: خوشبختانه با توجه به اقدامات صورت گرفته و همراهی مردم و مسئولان، گلستان در مسیر توسعه پایدار قرار گرفته است و می‌توان شاهد رشد و پیشرفت استان بود.

استاندار گلستان با بیان‌اینکه وحدت و امنیت موجود در کشور و استان را در قیاس با کشورهای منطقه عالی دانست و افزود: این دو عامل، مهمترین زیرساخت برای توسعه پایدار هستند.

وی با بیان‌اینکه استان با توجه به نگاه خاص و ویژه دولت، امروز در مسیر رشد، پیشرفت و توسعه قرار گرفته است، گفت: تمام اقدام‌های دولت سیزدهم منجر به بهبود شاخص‌های مختلف از جمله گردشگری شده است.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم در دور اول سفر به گلستان، در حوزه زیرساخت‌های گردشگری هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال مصوب کرده بود و انتظار داریم برای دور دوم و سفر پاییزی، به منظور گسترش و احیا گردشگری استان، حمایت ویژه و لازم انجام شود.

استاندار گلستان افزود: گلستان‌ آمادگی خود را برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۱۰۰ میلیارد ریال طرح و پروژه عمرانی در دور دوم سفر هیات دولت به استان اعلام می‌کند.

زنگانه گفت: با سرمایه‌گذاری ۲۲۴۰ میلیارد‌ ریالی، تلاش داریم تا درآمد ناخالص استان را ارتقا دهیم و با توجه به چشم‌انداز تعریف شده، تا پایان دولت سیزدهم، سرانه درآمد مردم گلستان‌ را به میانگین کشوری خواهیم رساند.

انتهای پیام
captcha