نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گلستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4183612
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳

نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گلستان برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان از برگزاری نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با شعار «خبرنگاران منادیان حقیقت و روشنگری هستند» در گلستان خبر داد.

جشنواره رسانه ای ابوذر گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، ولی‌الله شهابی دبیر جشنواره ابوذر استان گلستان امروز، اول آذر در نشست خبری با اصحاب رسانه استان از برگزاری نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با شعار «خبرنگاران منادیان حقیقت و روشنگری هستند» در گلستان خبر داد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ۱۰ آذر خواهد بود.

وی با بیان‌اینکه امسال نهمین دوره از جشنواره ابوذر را برگزار خواهیم کرد، افزود: سعی سده لا بررسی نقاط قوت و ضعف و الگوگیری از دوره‌های پیشین استفاده از تجربیات گذشته بتوانیم به بهترین شکل ممکن در برگزاری آن اهتمام کنیم.

شهابی با اشاره به محورهای جشنواره بیان کرد: توجه به شعار سال «مهار تورم، رشد تولید»، جهادتبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، رسانه و گروه‌های جهادی، سبک زندگی ایرانی - اسلامی، خانواده، جامعه، فرزندآوری، امید و نشاط‌آفرینی و بسیج و همچنین پرداختن به مسائل داخلی استان اعم از انرژی، زیست‌بوم، پتروشیمی، خلیج گرگان و ... را جرو محورهای ویژه این جشنواره در نظر گرفته شده است.

وی گفت: پل ارتباطی ارسال آثار خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه برای شرکت در جشنواره ابوذر از طریق شماره ۰۹۳۷۱۶۴۹۰۲۵ امکان‌پذیر است و شرکت‌کنندگان از طریق پیام رسان ایتا و یا روبیکا می‌توانند به ارسال آثار خود اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha