جنایات رژیم صهیونیستی برای جبران شکست در طوفان الاقصی است
کد خبر: 4182688
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵
استاندار گلستان:

جنایات رژیم صهیونیستی برای جبران شکست در طوفان الاقصی است

زنگانه در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی حمایت از کودکان فلسطین و غزه در گرگان گفت: جنایات رژیم صهیونیستی برای جبران شکست و بی‌آبرویی در طوفان الاقصی است.

زنگانه استاندار گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، علی محمد زنگانه، استاندار گلستان امروز، ۲۷ آبان در تظاهرات ضدصهیونیستی در گرگان با اشاره به تاریخچه پیدایش رژیم صهیونیستی و اشغال فلسطین و جنایات ۷۵ ساله این رژیم، گفت: مبارزان فلسطینی در طوفان‌الاقصی کاری عظیم انجام دادند و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را فرو نشاندند.

استاندار گلستان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی خود را چهارمین ارتش شکست‌ناپذیر و بزرگ‌ترین سازمان اطلاعاتی و جاسوزی دنیا می‌داند، گفت: این طوفان یعنی فروپاشی اطلاعاتی صد سال رژیم صهیونیستی وقتی ادعا می‌کرد بزرگ‌ترین سازمان اطلاعاتی را دارد اما شکست خورد.

زنگانه با بیان‌اینکه جنایات رژیم صهیونیستی برای جبران شکست در طوفان‌الاقصی است، ادامه داد: طوفان‌الاقصی پاسخی به جنایات تاریخی رژیم صهیونیستی بود و ان شاءالله با همین طوفان نابود خواهد شد.

وی ادامه داد: صدای مظلومیت مردم فلسطین را دنیا شنید و بیش از یک میلیارد و دویست نفر در دنیا علیه اسرائیل تظاهر کردند.

استاندار گلستان به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اسرائیل «ضربه‌ای که دیده است، قابل ترمیم نیست»، تصریح کرد: آمریکا و غرب اکنون در تلاش برای احیای این رژیم هستند، اما نمی‌توانند مستقیم وارد میدان شوند.

وی با بیان‌اینکه جبهه مقاومت که به برکت خون حاج قاسم و سایر شهدا ایجاد شده، در میدان حاضر است، گفت: امروز خون شهدا نه تنها قدس را آزاد می‌کند بلکه بشریت را از همه استکبار ستیزان عالم آزاد خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha