اقدامات جبهه مقاومت امید به تسریع در نابودی اسرائیل را تقویت کرد
کد خبر: 4179609
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
امام جمعه گرگان:

اقدامات جبهه مقاومت امید به تسریع در نابودی اسرائیل را تقویت کرد

آیت‌الله نورمفیدی با بیان‌اینکه آمریکا و اروپا بدانند خشم جبهه مقاومت تمام شدنی نیست و این اقدامات مقدمه ظهور امام زمان(عج ) را فراهم می‌کند، گفت: این قیام از طرفی پوشالی بودن ادعاها و قدرت نمایی این رژیم و حامیانش را نشان داد و از طرفی دیگر قدرتمندی و توانمندی جبهه مقاومت و شکست ناپذیری آن را نشان داد و در دل همه مردم جهان امید به تسریع در نابودی اسرائیل تقویت شد.

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی وحدت گرگان به یوم‌الله ۱۳ آبان روز استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: با اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و همدستان آن آمریکا در فلسطین امروز می بینیم که تمام دنیا به این اقدامات شنیع را محکوم می‌کنند و چهره این جنایتکاران برای همگی روشن شده است.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه در جنایات رژیم کودکش صهیونیستی علاوه بر آمریکا برخی کشورهای اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه انجام می‌شود، افزود: این کشورهای به ظاهر مدعی بشر این اقدامات را می‌بیند نه تنها محکوم نکرده بلکه حمایت می‌کنند و این نشان دهنده این است که این کشورها در این جنایات همدست هستند.

امام جمعه گرگان به یوم‌الله ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا سال ۵۸ اشاره کرد و گفت: تاریخ انقلاب اسلامی سرشار از اتفاقات پر فراز و نشیب است که با نظاره براین اتفاقات منجر بر شناخت بیشتر این کشورهای استکبار خواهد شد لذا دانش‌آموزان و دانشجویان باید این تاریخ تورق کرده و تحلیل داشته باشند تا خوی استکباری این کشورها بیشتر شناخته شود.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸، جاسوس خانه آمریکا توسط دانشجویان خط امام به تسخیر درآمد‌، گفت: 13 آبان ماه سال 1358 كه سفارت آمریكا به عنوان جاسوسخانه آن كشور در تهران به تسخیر دانشجویان پیرو خط امام درآمد و اسناد مزدوران داخلی افشا شد و به تعبیر امام راحل انقلاب دوم در آن تاریخ شكل گرفت.

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره دوباره به جنایات رژیم صهیونیستی و بمباران فلسطین اشاره کرد و گفت: این جنایات نه تنها همراه با به شهادت رسیدن بیش از ۹ هزار فلسطینی همراه بوده، بلکه نیروهای رژیم صهیونسیتی با بیش از هزار و ۵۰۰ کشته جهنمی، هزاران اسیر و مفقود و صدها هزار آواره، بدبخت و گرفتار شدند.

وی با بیان‌اینکه طوفان‌الاقصی توسط جبهه مقاومت باعث شکست اطلاعات نظامی و سردرگمی رژیم صهیونیستی شده است، گفت: این درگیری‌ها مردم فلسطین را مصمم‌تر کرده تا برای رسیدن به پیروزی نهایی، همچنان مقاومت کنند.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان اینکه مقاومت و حملات جبهه مقاومت، نتیجه طوفان‌الاقصی است، گفت: مردم فلسطین با دست خالی در برابر بمباران‌ و سلاح‌های پیشرفته رژیم صهیونسیتی ایستادگی کردند و به تلاش خود برای پس گرفتن سرزمین مادری از متجاوزان ادامه خواهند داد.

وی با بیان‌اینکه آمریکا و اروپا بدانند خشم جبهه مقاومت تمام شدنی نیست و این اقدامات مقدمه ظهور امام زمان(عج) را فراهم می‌کند، گفت: این قیام از طرفی پوشالی بودن ادعاها و قدرت نمایی این رژیم و حامیانش را نشان داد و از طرفی دیگر قدرتمندی و توانمندی جبهه مقاومت و شکست ناپذیری آن را نشان داد و در دل همه مردم جهان امید به تسریع در نابودی اسرائیل تقویت شد.

انتهای پیام
captcha