طوفان الاقصی هیمنه پوشالی اسرائیل در هم شکست
کد خبر: 4175292
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹
دستیار استاندار گلستان در امور اهل‌سنت:

طوفان الاقصی هیمنه پوشالی اسرائیل در هم شکست

آخوند خوجملی با بیان‌اینکه عملیات طوفان اقصی هیمنه و شوکت اسرائیل و صهیونیسم غاصب را کوبید و درهم شکست، گفت: عامل این بلای عظیم عملکرد خود صهیونیست هاست و این درنده خویی و وحشی‌گری نتیجه‌اش طوفان الاقصی در سرزمین فلسطین می‌شود.

آخوند خوجملی امام جمعه اهل سنت نگین شهر

آخوند ابوبکر خوجملی، دستیار استاندار گلستان در امور اهل‌سنت در گفت و گو با ایکنا از گلستان ضمن تبریک اقدامات غرورانگیز جبهه مقاومت و طوفان الاقصی به آیه ۸۲ سوره مائده که خداوند می‌فرماید: «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ ٱلنَّاسِ عَدَٰوَةٗ لِّلَّذِينَ ءَامَنُواْ ٱلۡيهُودَ وَٱلَّذِينَ أَشۡرَكُواْ»؛ ‌[اى پیامبر،] قطعاً سرسخت ترین مردم در دشمنى، با اهل ایمان، یهود و مشرکان هستند، اشاره کرد و گفت: یهودیان در صدر اسلام و در زمان حیات نبی مکرم اسلام نهایت آزار و اذیت را بر آن حضرت رساندند و این عداوت، کینه و دشمنی به فرموده قرآن کریم تا روز قیامت ادامه دارد.

دستیار استاندار گلستان در امور اهل‌سنت ادامه داد: در حال حاضر شاهد هستیم مردم مظلوم فلسطین بیش از ۷۰ سال زیر ظلم و ستم یهودیان زندگی می‌کنند و این نهایت دشمنی و بی رحمی این قوم است و اگر امروز مجاهدین فلسطین به صهیونیست غاصب حمله می‌کنند این حق مسلم آنها بوده چرا که آنان از همه جهت محصور و زیر فشار و ظلم هستند و این ستم به استخوان رسیده است.

آخوند خوجملی با بیان‌اینکه عملیات طوفان اقصی ابهت صهیونیسم غاصب را کوبید و در درهم شکست، افزود: هیمنه اطلاعاتی، غرور نظامی و ابهت پوشالی اسرائیل با این اقدام درهم شکست و برای مستکبران عالم درس عبرتی شد و کشورهای اسلامی نیز باید بیدار شوند.

وی ادامه داد: ما که اکنون به برکت انقلاب اسلامی در امنیت، آرامش و رفاه کامل هستیم فقط کافی است لحظه‌ای وضعیت مردم فلسطین را تصور کنیم آنان مدام و در هر لحظه زیر ظلم و شکنجه و تجاوز هستند و حقیقتا صبر و تحمل این وضعیت بسیار سخت است و این طوفان الاقصی راه نجات این عزیزان است.

امام جمعه اهل‌سنت نگین‌شهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانش آموختگی نیروهای مسلح، اظهار کرد: عامل این بلای عظیم عملکرد خود صهیونیست هاست و این درنده خویی و وحشی‌گری نتیجه‌اش طوفان الاقصی در سرزمین فلسطین می‌شود.

وی گفت: این اقدام و حمله شجاعانه فلسطین امت اسلامی را شاد کرد و ما از این حرکت ارزشمند حمایت می‌کنیم و به رزمندگان اسلام خدا قوت می‌گوییم.

انتهای پیام
captcha