طوفان‌ الاقصی پاسخی کوبنده به جنایات صهیونیست‌هاست
کد خبر: 4175159
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

طوفان‌ الاقصی پاسخی کوبنده به جنایات صهیونیست‌هاست

مدرس حوزه علمیه ضیائیه شهر فراغی کلاله با اشاره به عملیات طوفان‌ الاقصی توسط جبهه مقاومت گفت: اقدام مجاهدان فلسطینی پاسخی کوبنده به جنایت صهیونیست‌هاست که سال‌ها جنایت کردند و مردم بی‌گناه را به شهادت رساندند. آنها بانوان و کودکان را مورد هدف قرار دادند اما این عملیات غرورآفرین آنها را غافلگیر کرد و یک شکست غیرقابل ترمیم به آنها وارد شد.

آخوند فرهمند مدرس حوزه علمیه شهر فراغی کلالهآخوند فرهمند، مدرس حوزه علمیه ضیائیه شهر فراغی شهرستان کلاله به مناسبت پیروزی غرورآفرین جبهه مقاومت طوفان الاقصی ضمن تبریک پیروزی این عملیات به امت اسلام و مردم فلسطین در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان گفت: مجاهدین و جوانان فلسطین برای دفاع از مسجدالاقصی قیام کرده و این عملیات نشان‌دهنده آن است که فلسطین برای نابودی این غده سرطانی و حذف آن از تاریخ جهان اسلام به بالاترین درجه آمادگی خود رسیده است.

مدرس حوزه علمیه ضیائیه شهر فراغی کلاله، دفاع و ایستادگی با تمام قوا را وظیفه بزرگ امت اسلامی دانست و افزود: امت‌های اسلامی با حمایت نظامی از فلسطین و قطع هرگونه ارتباط اعم از سیاسی، اقتصادی و امنیتی با نهاد موقت، باید در پروژه مقاومت و باز پس‌گیری سرزمین‌های فلسطینیان از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی نقش تسهیلگر و پشتیبانی را ایفا کنند.

وی با اشاره به عملیات طوفان‌ الاقصی، اظهار کرد: اقدام مجاهدان فلسطینی پاسخ به جنایت صهیونیست‌هاست که سال‌ها جنایت کردند و مردم بی‌گناه را به شهادت رساندند. آنها بانوان و کودکان را مورد هدف قرار دادند اما این عملیات غرورآفرین آنها را غافلگیر کرد و یک شکست غیر قابل ترمیم به آنها وارد شد.

آخوند فرهمند با بیان‌ اینکه امید به آزادسازی فلسطین و روح جنگ با عملیات طوفان الاقصی زنده شده است، ادامه داد: ترس از آمریکا یا موجودیت غاصب صهیونیستی شرط‌‌بندی بر روی اسب بازنده بوده، لذا طوفان الاقصی علاوه بر اینکه پیروزی نظامی برجسته به شمار رفته در سطح جنگ روانی هم موفق عمل کرده و روحیه بالایی به امت اسلام بالاخص ملت فلسطین تزریق کرده است.

وی با اشاره به اینکه باید خیابان‌های اسلامی و عربی را برای تظاهرات میلیونی در دفاع از مسجدالاقصی بسیج شوند، گفت: هر یک از افراد که خواهان آزادی هستند بالاخص نخبگان جهان اسلام باید با توجه به ظرفیت و توانایی خود با صدور فتوا و بیانیه، بیان مواضع سیاسی و تولیدات هنری و رسانه‌ها در دفاع از الاقصی سهیم باشند.

انتهای پیام
captcha