نوع حملات اسرائیل نشان از شکست این رژیم کودک‌کش دارد
کد خبر: 4174987
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
امام جمعه گرگان:

نوع حملات اسرائیل نشان از شکست این رژیم کودک‌کش دارد

آیت‌الله نورمفیدی با بیان اینکه نوع حملات اسرائیل نشان از شکست این رژیم کودک‌کش دارد، گفت: استکبار جهانی امروز باید بداند و آگاه باشد که پیروزی از آن لشکریان خداست و نابودی ظلم نزدیک است و روزی فرا می‌رسد که امت اسلام دوشادوش امام امت نماز خود را در قدس شریف برپا خواهندکرد و پرچم عدالت را به صاحب اصلی این هستی امام زمان(عج) خواهند سپرد.

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی امام جمعه گرگان امروز، ۲۲ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی، رژیمی است که با ایجاد هیمنه پوشالی و برقراری وحشتی ظاهری به عمر نکبت‌بار خود ادامه داده و قطعا دیر نباشد آن روزی که به وعده صادق و حتمی الهی و به دست توانای فرزندان جبهه مقاومت اسرائیل نابود شود.

امام جمعه گرگان ادامه داد: این پیروزی نشان از عظم و جزم جبهه مقاومت برای رسیدن به حق خود است و از طرف دیگر باعث از بین رفتن آمال و آرزو‌های رژیم جعلی و جنایتکار رژیم صهیونیستی و حاکمان خودفروخته برخی کشور‌ها شد که تن به عادی‌سازی روابط با اشغالگران قدس دادند و زوال قطعی این رژیم سفاک و کودک‌کش را بیش از پیش در چشم جهانیان نزدیک‌تر کرد.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان‌اینکه سنت الهی همواره بر این امر استوار است که ظالمان جهان هر چند به ظاهر خود را پیروز میدان می‌دانند، اما محکوم به ذلت، خاری و شکست هستند، گفت: رژیم صهیونیستی به واسطه کثرت ادوات و تجهیزات خود را صاحبان عالم می‌دانند غافل از آنکه لشکریان خدا به پشتوانه و یاری و نصرت الهی در ادوار مختلف تاریخ، دست برتر را داشتند و همیشه پیروزی از آنان است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی جرأت نمی‌کند از راه‌های زمینی وارد غزه شود، به همین دلیل از راه دور اقدام به شلیک موشک و بمب می‌کند که این نوع حملات نشان از شکست این رژیم کودک‌کش دارد.

آیت‌الله نورمفیدی اظهار کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی ۸۰ سال مداوم دست به کشتار و قتل عام مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین می‌زند، اما اهانت اخیر این رژیم، خون جوانان فلسطینی را بیش از گذشته به جوش آورد.

وی با اشاره به حوادث اخیر در منطقه و انجام عملیات طوفان الاقصی توسط جوانان فلسطینی گفت: ریشه و عامل اصلی این حمله و عملیات، اهانت، توهین و جسارت اخیر رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی است.

امام جمعه گرگان افزود: در حالی که در غزه حدود ۱۵۰۰ تا ۱۶۰۰ نفر شهید و حدود ۶۰۰۰ نفر مجروح شدند، اما صدایی از کشور‌های مدعی آزادی مانند آمریکا و کشور‌های اروپایی بلند نشده است.

وی با بیان‌اینکه نوع حملات اسرائیل نشان از شکست این رژیم کودک‌کش دارد، گفت: استکبار جهانی امروز باید بداند و آگاه باشد که پیروزی از آن لشکریان خداست و نابودی ظلم نزدیک است و روزی فرا می‌رسد که امت اسلام دوشادوش امام امت نماز خود را در قدس شریف برپا خواهندکرد و پرچم عدالت را به صاحب اصلی این هستی امام زمان(عج) خواهند سپرد.

انتهای پیام
captcha