ارسال بیش از هزار اثر به جشنواره ملی گوهرشاد در گلستان
کد خبر: 4170601
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

ارسال بیش از هزار اثر به جشنواره ملی گوهرشاد در گلستان

مسئول نهضت پیشرفت بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان از ارسال هزار و 850 اثر به جشنواره ملی گوهرشاد در گلستان خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف زمینه‌سازی حضور جدی بانوان و دختران در میدان جهت ایجاد یک جریان همگانی و پرسرعت برای اصلاح جامعه در قالب چند رویداد پیرامونی اعم از جذب ایده‌های خلاقانه، رقابت تخصصی در حوزه هنری و ... برگزار شد.

امیری مسئول نهضت پیشرفت بانوان تبلیغات اسلامی گلستان

سمیه امیری، مسئول نهضت پیشرفت بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان در گفت‌ و گو با ایکنا از گلستان به تبیین جایگاه زن در اسلام پرداخت و گفت: عزت و عظمت زنان در اندیشه والای اسلامی عطیه‌گران بهای پیامبری بوده که زن را مایه آرامش و از بزرگ‌ترین نعمت‌های الهی برشمرده تا زنان در تمامی اعصار با الگوگیری از سرور زنان عالم، حضرت فاطمه زهرا(س)، قدر گوهر ذاتی خود را دانسته و با حفظ متانت، وقار و عفاف، رسالت‌گران سنگ خود در رشد و هدایت قافله بشری و صعود به قله‌های کمال را ایفا کنند.

مسئول نهضت پیشرفت بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان مسئله حجاب را بحران فضای جنگ‌نرم خواند و افزود: تبدیل مسئله حجاب به یک بحران اجتماعی نیازمند اقدام عاجل برای کنترل روند رو به رشد ناهنجاری‌های این حوزه بوده، لذا نهادها و کنشگران اجتماعی عرصه حجاب و عفاف با تکیه بر چشمه زلال معارف دین مبین اسلام باید به مجموعه‌ای از راهکارهای تاکتیکی و تکنیکی، ایده‌های خلاقانه و عملیاتی لازم برای مدیریت صحنه حجاب و عفاف کشور دست پیدا کنند.

امیری با اشاره به جشنواره ملی گوهرشاد برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، بیان کرد: این جشنواره با هدف زمینه‌سازی حضور جدی مردم به ویژه بانوان و دختران در میدان جهت ایجاد یک جریان همگانی و پرسرعت برای اصلاح جامعه در قالب چند رویداد پیرامونی اعم از جذب ایده‌های خلاقانه، رقابت تخصصی در حوزه هنری، پویش فراگیر رسانه‌ای و مجازی، مسابقه مردمی در حوزه فرهنگی و هنری، حرف آورد و ... برگزار شد.

وی از استان گلستان به عنوان استان برتر در این جشنواره ملی گوهرشاد یاد کرد وگفت: استان گلستان با هزار و 850 اثر و استان کرمانشاه با 1500 اثر و استان کرمان با 1002 اثر از استان‌های منتخب این جشنواره بوده که از هزار و 850 اثر ارسال شده توسط استان گلستان، ۱۲۰۰ مورد در بخش حرف آورد تولید شده بود.

انتهای پیام
captcha