اعزام 35 خادم افتخاری گلستان به اربعین حسینی
کد خبر: 4165857
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹

اعزام 35 خادم افتخاری گلستان به اربعین حسینی

مدیر کل حج و زیارت گلستان گفت: 35 نفر از خادمان افتخاری استان با پوشیدن لباس متحدالشکل و همچنین نصب نرم افزار همیار اربعین به صورت شبانه‌روزی برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) اعزام شدند.

اعزام خادمان افتخاری گلستان به اربعین

سید علی میرقاسم پور، مدیر کل حج و زیارت گلستان در گفت و گو با ایکنا از گلستان با اشاره به اهمیت مراسم اربعین حسینی در عتبات عالیات به عنوان بزرگترین تجمع تاریخ بشریت گفت: این مراسم یک ظرفیت عظیم و مقدمه‌ای برای ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) است و باید با این دیدگاه به آن نگریسته شود.

مدیر کل حج و زیارت گلستان ظرفیت خادمان افتخاری حرم امام حسین(ع) را یک ظرفیت ملی دانست و گفت: یکی از وظایفی که از سوی ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) به سازمان حج و زیارت واگذار شده، راهنمایی زائران و رسیدگی به امور گمشدگان است.

میرقاسم پور تصریح کرد: در این راستا سازمان حج و زیارت در نقاط مرزی، نجف، کربلا، کاظمین، سامرا و مسیر پیاده‌روی زائران، پایگاه‌هایی ایجاد کرده است و کارگزاران خدمات زیارتی به صورت داوطلبانه این وظیفه خطیر را برعهده دارند.

مدیر حج و زیارت گلستان گفت: 35 نفر از خادمان افتخاری استان با پوشیدن لباس متحدالشکل و همچنین نصب نرم افزار همیار اربعین به صورت شبانه‌روزی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) اعزام شدند. 

انتهای پیام
captcha