مسابقات نوگلان حسینی و زینبی در آزادشهر برگزار شد
کد خبر: 4162489
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

مسابقات نوگلان حسینی و زینبی در آزادشهر برگزار شد

مسابقات نوگلان حسینی و زینبی در بخش مداحی و دکلمه‌خوانی با حضور رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر و جمعی از نوجوانان و جوانان امروز، 23 مرداد در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر برگزار شد.

مسابقه نوگلان حسینی در آزادشهربه گزارش ایکنا از گلستان، مسابقات نوگلان حسینی و زینبی در بخش مداحی و دکلمه‌خوانی با حضور رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر و جمعی از نوجوانان و جوانان امروز، 23 مرداد در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام طالبی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر گفت: هدف از اجرای این مسابقات استعدادیابی و ترویج فرهنگ نوحه‌خوانی در بین نونهالان و نوجوانان دختر و پسر است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر با بیان اینکه مداحی و ستایشگری ائمه اطهار(ع) در حقیقت ستایشگری نیکی و معنویت و جهاد است، اظهار کرد: حقایق اهل‌بیت(ع) باید برای مردم بیان شود و گفتن، بیان کردن، روشن کردن و حقایق را در معرض بینایی و دانایی انسان‌ها قرار دادن از وظایف مهم مداحان در عصر حاضر است.

وی شناسایی استعدادهای نوگلان حسینی در مسیر اهل‌بیت(ع) از اهداف برگزاری این مسابقه از طرف کانون مداحان دانست و گفت: این مسابقات در دو رده سنی 8 تا 13 سال و نوجوانان 14تا 18 برگزار می‌شود که داوری در بخش پسران توسط کربلایی محمد گلچین و دکلمه‌خوانی دختران در رده سنی زیر 12 سال توسط سیده زهرا حسینی کارشناس مذهبی  برگزار شد که نفرات برتر اول تا سوم جهت شرکت در مسابقات استانی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام
captcha