اقدامات کارگروه بانوان تبلیغات اسلامی گلستان در محرم تشریح شد
کد خبر: 4156307
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

اقدامات کارگروه بانوان تبلیغات اسلامی گلستان در محرم تشریح شد

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی گلستان اقدامات کارگروه بانوان تبلیغات اسلامی استان در ایام محرم را تشریح کرد و گفت: محرم و صفر، بهترین ایام برای نشر خوبی‌ها، حول محور امام و همچنین اتحاد، همدلی و پیوند اجتماعی است.

صفریان مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، طاهره صفریان، مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی گلستان در نشست کارگروه بانوان عملیات محرم که امروز، 28 تیرماه در سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین(ع) اظهار کرد: محرم و صفر، بهترین ایام جهت نشرخوبی‌ها حول محور امام و همچنین اتحاد، همدلی و پیوند اجتماعی است.

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی گلستان مهمترین عامل از بین رفتن پیوندهای اجتماعی، نبود بصیرت دانست و گفت: روضه‌های خانگی، روایت نشر خوبی‌ها، طرح خانه مادری و تبیین مقام مادری و جایگاه آن برای بانوان جامعه از اهم اقدامات کارگروه بانوان در نهضت نشر خوبی‌ها و گسترش این فرهنگ در جامعه است.

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه رویکرد نشر خوبی‌ها زمانی کارگشا و کارساز خواهد بود که تبدیل به فرهنگ شود، افزود: تشکیل کارگروه و هیئت اندیشه‌ورز بانوان، تهیه عهدنامه زینبی، سرکشی از هیئات، اطعام‌دهی هیئات خانگی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و... از اهم اقدامات کارگروه بانوان در شهرستان‌ها است.

وی با بیان این مطلب که ایجاد ناامیدی و تضعیف روحیه مردم از اهداف دشمنان است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب برای مقابله با این حرکت دشمنان، راهبرد جهادتبیین را به‌عنوان فریضه قطعی و فوری برای مردم تعیین کردند.

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی گلستان گفت: به همین منظور سازمان تبلیغات اسلامی شعار لبیک به فرمایشات رهبری، جهادتبیین را جهت مقابله با دشمنان وظیفه اصلی خود دانسته و از مسیر نشر خوبی‌ها به‌دنبال پیاده‌سازی برنامه‌های امیدآفرینی است.

انتهای پیام
captcha