گردهمایی «منادیان محرم» در آزادشهر برگزار شد
کد خبر: 4155518
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷

گردهمایی «منادیان محرم» در آزادشهر برگزار شد

گردهمایی «منادیان محرم» با حضور امام جمعه آزادشهر، رئيس اداره تبلیغات و جمعی از هیئت امنای مساجد، هیئات مذهبی و مداحان شهرستان امروز، ۲۵ تیرماه در امامزادگان محمد بن زید و محمد بن جعفر الصادق(ع) آزادشهر برگزار شد.

گردهمایی منادیان محرم در آزادشهر

به گزارش ایکنا از گلستان، گردهمایی منادیان محرم با حضور امام جمعه آزادشهر، رئيس اداره تبلیغات و رئيس اوقاف و امور خیریه شهرستان و جمعی از هیئت امنای مساجد، هیئات مذهبی و مداحان شهرستان امروز، ۲۵ تیرماه در امامزادگان محمد بن زید و محمد بن جعفر الصادق(ع) آزادشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام طالبی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم الاحرام گفت: هر سال برنامه‌ریزی خیلی خوبی را از شما عزیزان مشاهده می‌کنیم ان شاءالله امسال هم برنامه‌ریزی‌های دقیقتر و نسبت به سال‌های گذشته با شکوه تر انجام شود.

وی در ادامه گفت: خیلی‌ها چله گرفتن، دعا کردند، نذر کردند که به محرم برسند حال که خداوند متعال این توفیق را به ما هدیه کرده است، قدر این هدیه الهی را بدانیم.

وی بعد از دعای عاقبت بخیری برای جمع حاضر و همه نوکران اهل بیت(ع) گفت: از همه شما عزیزان تقاضامند که مراسم عزاداری امام حسین(ع) ان شاءالله با انسجام بیشتری انجام شود.

حجت‌الاسلام منصوری امام جمعه آزادشهر با تسلیت فرا رسیدن ماه حزن و اندوه و با بیان‌ اینکه دین از سیاست جدا نیست، گفت: همه مداحان و سخنرانان بدانند کار ما کار سیاسی است و نگویید ما کاری با مرگ بر آمریکا نداریم هر کسی نماز می‌خواند باید در مقابل دشمن هم بایستد همانطور که فضیلتهای اهل‌بیت(ع) را تبیین می‌کنید واقعیت‌های دستاوردهای انقلاب اسلامی را که در این وضعیت کنونی دشمن درحال تخریب است تبیین کنید و تبری را فراموش نکنید.

وی گفت: ما باید از ماه محرم، این ماه نوکری و محبت به خاندان پیامبر گرامی اسلام که از مهمترین عوامل شکل‌گیری هیأت‌های مذهبی هم است استفاده کافی و وافی را برده و در راستای اهم مسائل فرهنگی شهرستان قدم برداریم.

در پایان مراسم از پیرغلام اهل‌بیت(ع) حاج عبدالکریم میرحسینی که پاس یک عمر خدمت خالصانه در محافل و مجالس حسینی مفتخر به دریافت نشان ملی «حبیب» شده بود، با اهداء تندیس و لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha