سرویس‌دهی رایگان ناوگان حمل و نقل شهری گرگان به مناسبت عید غدیر
کد خبر: 4152281
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹

سرویس‌دهی رایگان ناوگان حمل و نقل شهری گرگان به مناسبت عید غدیر

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان از سرویس‌دهی رایگان ناوگان حمل و نقل شهری گرگان به مناسبت عید غدیر خبر داد.

به گزارش ایکنا از گلستان،به نقل از روابط عمومی ناوگان حمل و نقل شهری گرگان کمال غریبی، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان با اشاره به برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در شهر گرگان گفت: به مناسبت عید غدیر روز پنجشنبه ۱۵ تیر ماه، علاوه بر تمامی اتوبوس‌های شهری، ۲۰ دستگاه تاکسی نیز به صورت صلواتی به شهروندان خدمات دهی می‌کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان از فعالیت اتوبوس مهدویت در سطح شهر خبر داد و گفت: شهروندان به صورت رایگان می‌توانند از خدمات دهی اتوبوس مهدویت استفاده کنند.

کمال غریبی ادامه داد: اتوبوس مهدویت مقرر شده در روز جمعه به ارائه خدمات رایگان به نمازگزاران نمازجمعه، پنجشنبه در مسیر امامزاده عبدالله (ع) و سه شنبه برای اعزام شهروندان به برنامه‌های مهدوی و اردو‌های بنیاد مهدویت اختصاص یابد.

کمال غریبی با اشاره به فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: روزانه نزدیک به ۳۰۰ هزار سفر درون شهری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی به جابجایی شهروندان در سطح شهر گرگان می‌پردازند.

وی ادامه داد: همه روزه از تاریخ ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ناوگان حمل و نقل عمومی از ساعت ۵ صبح تا ۸ شب به شهروندان گرگانی خدمات رسانی می‌کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان با توجه به شروع ایام تعطیلات تابستان بیان کرد: سرویس دهی ناوگان حمل و نقل عمومی، از ۱۵ تیر ماه به سمت پارک جنگلی ناهارخوران از ساعت ۵ صبح تا ۲۴ شب برنامه‌ریزی شده است.

کمال غریبی با اشاره به فعالیت ۳ هزار تاکسی و ۱۰۸ اتوبوس در سطح شهر افزود: در حال حاضر ۱۵۰۰ خودرو در ۱۲۰ آژانس شهری و ۶۰۰ خودرو در بخش سرویس مدارس به شهروندان ارائه خدمت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha