مراسم یادواره «شهدای هفتم تیر» در گنبدکاووس برگزار شد
کد خبر: 4151175
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸

مراسم یادواره «شهدای هفتم تیر» در گنبدکاووس برگزار شد

مراسم یادواره شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام (ره) و روز قوه قضاییه با حضور دادستان شهرستان گنبدکاووس و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گنبد امروز، ۷ تیرماه در مسجد عسکریه شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

بزرگداشت شهدای ۷ تیر در گنبدکاووس

به گزارش ایکنا از گلستان، مراسم یادواره شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام(ره) و روز قوه قضاییه با حضور دادستان شهرستان گنبدکاووس و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گنبد امروز، ۷ تیرماه در مسجد عسکریه شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

ایزد دادستان شهرستان گنبدکاووس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء مظلوم هفتم تیر گفت: الحمدلله با هم‌افزایی و پیگیری‌ها از دستگاه‌های مختلف ضمن برطرف کردن برخی مشکلات شاهد هستیم که روحیه امید در مردم تقویت شده است.

وی ادامه داد: از آنجایی‌ که قوه قضاییه در جمهوری اسلامی ایران تامین‌کننده عدالت در کشور است، لذا اهمیت بسیاری نسبت به دو قوه دیگر دارد، چرا که هر جا عدالت باشد اسلام و دین نیز حضور دارد.

حجت‌الاسلام رجنی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گنبدکاووس در جمع نیروهای نظامی و انتظامی و کارکنان دادگستری شهرستان گنبدکاووس گفت: آنچه که باعث مانایی انقلاب ما شد مردمی بودن آن است کما اینکه امام بزرگوار ما فرمود با رفتن یک خدمتگزار خللی در صف آهنین این مردم اتفاق نمی‌افتد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گنبدکاووس تصریح کرد: گرچه زمان رحلت امام خمینی(ره) همه از آینده انقلاب نگران بودند اما مردم و عدالت خواهان حقیقی در انقلاب امام(ره) پای نهضت و خون به زمین ریخته شهدایشان ایستادند. این حاصل عقیده امامین انقلاب به مردم بودن نهضت بود.

حجت‌الاسلام رجنی اظهار کرد: شهید بهشتی معتقد بود، انقلاب ما انقلاب آرمان‌ها و ارزشهاست. او عقیده داشت انقلاب کفر ستیز و ظلم ستیز ما با هیچ قدرت سلطه‌گر نمی‌تواند در سازش باشد.

وی گفت: شهید بهشتی مظهر نظم و انضباط بودند، وقت‌شناس و منظم و اين خصوصيت، جزئی از خصلت مدیریتی ايشان بود كه بعدها در انقلاب اسلامی به نحوی مؤثر و مفيد آشكار شد.

انتهای پیام
captcha