فعالیت بیش از ۴۰۰ پایگاه کمیته امداد برای دریافت نذورات گلستانی‌ها در عید قربان
کد خبر: 4150546
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱

فعالیت بیش از ۴۰۰ پایگاه کمیته امداد برای دریافت نذورات گلستانی‌ها در عید قربان

مدیر کل کمیته امداد گلستان از فعالیت بیش از ۴۰۰ پایگاه برای جمع آوری نذورات گلستانی‌ها در روز عید سعید قربان خبر داد.

بابایی مدیر کل کمیته امداد گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، عیسی بابایی، مدیر کل کمیته امداد گلستان امروز، ۵ تیرماه در جمع خبرنگاران از فعالیت بیش از ۴۰۰ پایگاه برای جمع آوری نذورات گلستانی‌ها در روز عید سعید قربان خبر داد.

وی ادامه داد: این مراکز شامل دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و پایگاههای مستقر در میادین اصلی شهر است که برای جمع آوری نذورات و وجوهات نقدی مردم به مناسبت عید سعید قربان و توزیع بین نیازمندان فعالیت می‌کنند.

مدیر کل کمیته امداد گلستان تصریح کرد: این نهاد همه ساله با فرارسیدن عید سعید قربان، با همکاری مردم نوعدوست استان، نذورات جمع آوری شده را با اولویت سالمندان، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان بی‌سرپرست و خانواده‌های دارای بیمار صعب‌العلاج در همان روز عید بین نیازمندان توزیع می‌کند.

بابایی با بیان اینکه نیکوکاران گلستان عید قربان سال گذشته ۵۰ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کرده بودند، گفت: امسال مشارکت مردم در پویش نذر قربانی با هر مبلغی امکان پذیر است و کمیته امداد بر اساس نذورات نقدی جمع‌آوری شده و نیت افراد مشارکت کننده، نسبت به تهیه دام زنده و ذبح و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان مناطق محروم، در کمترین زمان ممکن اقدام خواهد کرد.

بابایی به روشهای غیرحضوری مشارکت مردم در طرح نذر قربانی هم اشاره کرد و افزود: علاوه بر استفاده از نرم افزارهای مجازی نظیر سنا و پیش بینی کدآسان پرداخت #۱*۰۱۷*۸۸۷۷*، امکان پرداخت نذورات از طریق سایت کمیته امداد (بخش کمکهای نقدی، نذورات قربانی) به آدرسemdad.ir وهمچنین شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و شماره کارت ۰۲۲۶-۹۹۹۷-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی فراهم شده است.

انتهای پیام
captcha