بازدید ائمه جمعه اهل‌سنت غرب گلستان از اقدامات دولت در احیای خلیج گرگان
کد خبر: 4150527
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰

بازدید ائمه جمعه اهل‌سنت غرب گلستان از اقدامات دولت در احیای خلیج گرگان

رئیس مرکز بزرگ اسلامی گلستان به همراه جمعی از ائمه جمعه اهل‌سنت غرب گلستان امروز، ۵ تیرماه از اقدامات دولت در احیای خلیج گرگان و اسکله بندر ترکمن سازمان بنادر و کشتیرانی استان بازدید کردند.

حجت الاسلام دیلم رئیس مرکز بزرگ اسلامی در بازديد از احیای خلیج گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، رئیس مرکز بزرگ اسلامی گلستان به همراه جمعی از ائمه جمعه اهل‌سنت غرب گلستان امروز، ۵ تیرماه از اقدامات دولت در احیای خلیج گرگان و اسکله بندر ترکمن سازمان بنادر و کشتیرانی استان بازدید کردند.

حجت‌الاسلام نورعلی دیلم، رئیس مرکز اسلامی گلستان در این جلسه گفت: به همت استاندار گلستان و سازمان همیاری شهرداری ها و سازمان بنادر و کشتیرانی و مرکز اسلامی استان اتفاقات خوبی در احیای خلیج گرگان ایجاد شده است و زحماتی که مسئولان برای لایروبی خلیج داشتند زمینه خرسندی بسیاری از منطقه را فراهم کرده است.

حجت‌الاسلام دیلم گفت: آنچه در این بازديد قابل مشاهده بود و توضیحات متخصصین در این باره نشان دهنده پیشرفت‌های قابل ملاحظه خلیج گرگان است که جای تقدیر دارد.

حجت‌الاسلام دیلم تصریح کرد: احیای خلیج گرگان و لایروبی آن به همت و جسارت استاندار گلستان و معاونین و همدلی مجموعه‌های استانی زمینه را برای جذب سرمایه‌های ارزشمند اقتصادی و گردشگری در استان فراهم ‌کرده، لذا لازم است ائمه محترم جمعه در تریبون‌های نماز جمعه به تشریح این طرح و همچنین امید آفرینی در جامعه استفاده کنند‌.

آخوند امان گلدی حنفی امام جمعه اهل سنت خواجه نفس در این بازديد با بیان اینکه تلاش و همت عزیزان جهت لایروبی خلیج گرگان بسیار ارزشمند، فاخر و ستودنی دانست و گفت: ما وظیفه داریم این فعالیت ارزنده را در خطبه‌های نماز جمعه به مردم منطقه ابلاغ کنیم.

امام جمعه خواجه نفس با اشاره به اینکه خواست اکثر مردم منطقه اشتغال‌زایی است، افزود: لایروبی این خلیج فرصتی بسیار مناسب برای ایجاد شغل برای جوانان است.

وی پروژه هایی که از طرف مسئولین در حال انجام است را بسیار موثر و ارزشمند خواند و عنوان کرد: این اقدامات از نظر مردم پوشیده نیست و امید را در دل آنان زنده کرده است چرا که اکثر جوانان برای کسب درآمد به سایر استان‌ها مهاجرت کردند.

آخوند حنفی ریزگرد را يکی از معضلات این منطقه و درختکاری را از راه‌های مقابله با این پدیده دانست و گفت: پرورش ماهی خاویار و میگو بهترین شغل برای جوانان این منطقه است و با این طرح لایروبی و احیای خلیج این امکان برای جوانان مهیا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha