برگزاری «میهمونی 10 کیلومتری غدیر» در گلستان
کد خبر: 4148865
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
همزمان با دهه امامت و ولایت؛

برگزاری «میهمونی 10 کیلومتری غدیر» در گلستان

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان از «میهمونی 10 کیلومتری غدیر» در ایام دهه امامت و ولایت در استان خبر داد و گفت: این مراسم همزمان با عید غدیرخم از میدان مازندران تا میدان کریمی گرگان به همراه مراسم جشن و نشاط اجتماعی با حضور اقشار مهم مختلف مردم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام گرزین مدیر کل تبلیغات گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی‌گرزین، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در یکصدویازدهمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی که امروز، 29 خرداد در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، گفت: این جلسه جهت برنامه‌ریزی برنامه‌های فرهنگی پیش‌رو از جمله دهه امامت و ولایت تبیین شده که هریک از دستگاه‌های مرتبط وظیفه دارند برنامه‌ها و گزارشات خود را در جهت نحوه چگونگی برگزاری برنامه‌های دهه امامت و کرامت بیان کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه هدف ما برنامه‌ریزی برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و تفریحی در دهه امامت و ولایت است، گفت: اهمیت مسئله برای همگان روشن است، لذا بحث تبلیغات محیطی بسیار مهم است و ما انتظار داریم هر یک از دستگاههای اجرایی و فرهنگی نسبت به تبلیغات این ایام کوشا باشد.

حجت‌الاسلام گرزین همچنین از برگزاری «میهمونی 10 کیلومتری غدیر» در ایام دهه امامت و ولایت در استان خبر داد و گفت: این مراسم همزمان با عید غدیرخم از میدان مازندران تا میدان کریمی گرگان به همراه مراسم جشن و نشاط اجتماعی با حضور اقشار مهم مختلف مردم برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان‌اینکه موکب‌های برپایی مراسم جشن در تمامی شهرستان‌ها برپا خواهد شد، گفت: طبق سنوات گذشته موکب‌های عزاداری در ایام اربعین در استان برپا شده بود و مورد استقبال مردم واقع شد، لذا ما سعی داریم از این فرصت استفاده کرده و با برپایی این موکب‌ها در ایام دهه امامت و ولایت شور و نشاط اجتماعی را به مردم عرضه کنیم.

وی گفت: در این مراسم تمام نهادهای فرهنگی، شهرداری‌ها، شوراهای اسلامی شهرها، استانداری، هیئات مذهبی، گروه‌های جهادی، سازمان تبلیغات اسلامی و اقشار دیگر در برپایی این جشن مردمی و خانوادگی مشارکت دارند.

انتهای پیام
captcha