امام خمینی(ره) احیاگر اسلام و پیام آور اسلام ناب محمدی بود
کد خبر: 4145653
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹

امام خمینی(ره) احیاگر اسلام و پیام آور اسلام ناب محمدی بود

مدیر کل تبلیغات گلستان با بیان اینکه امام خمینی(ره) احیاگر عزت اسلام و پیام آور دوباره اسلام ناب محمدی بود، گفت: اساسا در اندیشه‌های امام خمینی(ره)، اجازه دخالت و تسلط بیگانگان بر مسلمانان داده نمی‌شود و امام(ره) در پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی روی این مسئله تاكید فراوان داشتند.

حجت الاسلام گرزین مدیر کل تبلیغات گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان در نشست تخصصی امام خمینی(ره) احیاگر هویت امت اسلامی و همبستگی اجتماعی که امروز‌، ۱۳ خرداد در سالن جلسات این اداره برگزار شد، با بیان اینكه امام خمینی(ره) یک احیاگر دینی بودند و این احیاگری به صورت عملی و نظری با یكدیگر توأمان بود، گفت: ایشان در بحث احیاگری دینی هیچ وقت از پاسخ‌گویی و سوال فرار نكردند و معتقد به سنت گفتگو بودند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به ابعاد شخصیتی بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی، افزود: ایشان دارای شخصیتی همه جانبه بودند، ایشان فقیهی برجسته، فیلسوفی بزرگ و قرآن شناس و سنت شناسی متبحر بوده كه در زمینه مردم شناسی و جامعه شناسی نیز دارای علم و آگاهی بودند.

حجت‌الاسلام گرزین با بیان اینکه امام خمینی(ره) احیاگر عزت اسلام و پیام آور دوباره اسلام ناب محمدی بود، گفت: اساساً در دین اسلام، تفكر اسلام ناب محمدی و همچنین در اندیشه‌های امام خمینی(ره)، اجازه دخالت و تسلط بیگانگان بر مسلمانان داده نمی‌شود و امام(ره) در پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی روی این مسئله تاكید فراوان داشتند.

وی همچنین به جایگاه و نقش مستضعفان در اندیشه و نگاه امام(ره) اشاره كرد وگفت: امام خمینی(ره)، اسلام را اسلام مستضعفان می‌دانستند و بر دفاع از آنان در عرصه های مختلف تاكید داشتند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان نقش رسانه‌ها را در انتقال مکتب امام خمینی(ره) بسیار حیاتی دانست و گفت: اندیشه امام راحل برای همه نسل‌ها و دوران هاست، لذا تبیین این اندیشه‌های برعهده اصحاب رسانه و صاحب قلمان است که بتوانند این اندیشه‌های ناب را به نسل جوان بازگو کنند.

انتهای پیام
captcha