تفاهم‌نامه فعالیت‌های قرآنی بین اداره کل تبلیغات اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان امضا شد
کد خبر: 4144789
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲

تفاهم‌نامه فعالیت‌های قرآنی بین اداره کل تبلیغات اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری در جهت برگزاری دوره‌های آموزش عمومی قرآن و فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی بین اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان امروز، 9 خرداد در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان امضاء شد.

امضا تفاهم نامه همکاری فعالیت‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، تفاهم‌نامه همکاری در جهت برگزاری دوره‌های آموزش عمومی قرآن و فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی بین سرپرست قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان و کارشناس فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان امروز، 9 خرداد در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان امضاء شد.

محمد قدوسی زاده، سرپرست قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در این جلسه گفت: همکاری با بنیاد شهید فراتر از یک قراداد بوده و این اقدام پیوند اجتماع قلوب و عقد اخوت را به همراه دارد.

سرپرست قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در این جلسه با بیان اینکه این تفاهم نامه در راستای آموزش تبلیغی ترویجی قرآن در راستای زیست بوم استان طراحی شده است، گفت: هدف ما از اجرای این تفاهم‌نامه ایجاد گفتمان‌سازی به همراه یک دوره آموزشی به شبکه‌های تبلیغی و دیگری آموزش سبک زندگی اسلامی به خانواده بوده است که امیدواریم که بتوانیم فعالیت‌های خوبی در این زمینه انجام شود.

قدوسی زاده تصریح کرد: سعی داریم در راستای فرهنگ سازی ایثار و شهادت در هر شهرستان کرسی تلاوت را با حضور خانواده شهدا به همراه نام شهید هر محله و منطقه برگزار کرده و گوشه‎ای از وصیت نامه شهید هم بازگو شود.

باقری، کارشناس فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان هم در این جلسه گفت: رسالت دو سازمان مشخص بوده اما دو دستگاه باید در زمینه‌های فعالیتهای فرهنگی و قرآنی همسو بوده و از موازی کاری پرهیز کنند که این موضوع زمینه پیشبرد اهداف فرهنگی را در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: هم اداره تبلیغات اسلامی گلستان و هم اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان دو دستگاه فرهنگی و قرآنی بوده که باید در بحث فعالیت‌های قرآنی اقدام جدی صورت بگیرد.

باقری با بیان اینکه متأسفانه آماری از شهدای قرآنی نداریم که باید اقدام جدی صورت گیرد، گفت: کار قرآنی و فرهنگی زمانی به درستی انجام می شود که گام به گام پیش رفته و اثرگذار باشد و امیدواریم بتوانیم کارهای خوب انجام و از ظرفیت های قرآنی به ویژه خانواده شهدا و فرزندان آنها استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha