آزادسازی خرمشهر ثمره مقاومت و ایستادگی بود
کد خبر: 4141791
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
آیت‌الله نورمفیدی:

آزادسازی خرمشهر ثمره مقاومت و ایستادگی بود

امام جمعه گرگان گفت: آزادسازی خرمشهر در سال ۱۳۶۱ ثمره مقاومت و ایستادگی سربازان و سپاهیان و بسیجیان جمهوری اسلامی ایران بود که توانستند در مقابل رژیم بعثی عراق ایستادگی کرده و نقشه‌های آنها را نقش برآب کند.

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته گرگان به سوم خرداد روز فتح و آزادسازی خرمشهر اشاره کرد وگفت: آزادسازی خرمشهر در سال ۱۳۶۱ ثمره مقاومت و ایستادگی سربازان و سپاهیان و بسیجیان جمهوری اسلامی ایران بود که توانستند در مقابل رژیم بعثی عراق ایستادگی کرده و نقشه‌های آنها را نقش برآب کند.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه آزادی خرمشهر نتیجه مقاومت است، گفت: عملیات بیت المقدس یکی از راهبردی ترین عملیات‌های صورت گرفته در دوران دفاع مقدس بود که منجر به فتح خرمشهر شد و هیمنه رژیم بعث عراق را از بین برد.

آیت‌الله نورمفیدی تصریح کرد: امروز تنها راه مقابله با استکبار دو راه مقاومت و تسلیم وجود دارد که راه مقاومت می‌تواند یک ملت را به عزت رسانده لذا بشریت راهی به جز مقاومت در برابر زورگوی استکباری را ندارد.

امام جمعه گرگان همچنین به به اول ماه ذیقعده ولادت حضرت معصومه(س) اشاره کرد وگفت: فاطمه معصومه(س) بانوی با عظمتی که در علم و دانش و معرفت و اخلاق سرآمد بود و شهر مقدس قم به برکت وجود این بانوی کرامت مأمنی برای کسب علم و دانش و معرفت تبدیل شده است.

آیت‌الله نورمفیدی گفت: ولادت این بانوی کرامت به نام روز دختر نامگذاری شده لذا دختران جامعه ما می‌توانند این بانوی بزرگوار در زمینه‌های علمی و دانش و کسب معرفت الگو قرار داده و در زمینه‌های مختلف به پیشرفت دست یافته و در جامعه ثمر بخش باشند.

انتهای پیام
captcha