ایجاد شبکه تشکیلاتی هوشمند و فراگیر از اقدامات حکومتی امام صادق(ع) بود
کد خبر: 4141233
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

ایجاد شبکه تشکیلاتی هوشمند و فراگیر از اقدامات حکومتی امام صادق(ع) بود

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه با بیان‌اینکه شبکه‌سازی،‌ جبهه سازی در سیر تمدنی جزو مهمترین مولفه‌ها بوده که جامعه دینی باید بدان توجه ویژه داشته‌ باشد، گفت: ایجاد شبکه تشکیلاتی هوشمند و فراگیر در برابر خط رسانه‌ای دشمن از دیگر اقدامات حکومتی امام صادق(ع) بود.

شهادت امام صادق ع

حجت‌الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در گفت وگو با ایکنا از گلستان به مناسبت شهادت امام صادق(ع) به سیره اخلاقی و عملی این حضرت اشاره کرد و گفت: امام صادق( ع) مرد علم و دانش و مبارزه بود ایشان در حوزه نشر معارف اسلامی و در عرصه مبارزه با طاغوت و استکبار زمان و مبارزه با انحرافات مجاهدت‌های فراوانی داشت.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: یکی از ابعاد سیره زندگی آن حضرت در کنار جایگاه علمی و نشر معارف اسلامی ایجاد تشکیلات دینی بود یک شبکه منسجم تبلیغاتی در تمام اقصی نقاط جامعه دینی به همراه شاگردان نقش مهمی را در نشر معارف دینی و اسلامی داشتند.

حجت‌الاسلام دیلمی‌ با بیان‌اینکه شبکه‌سازی،‌ جبهه سازی در سیر تمدنی جزو مهمترین مولفه‌ها بوده که جامعه دینی باید بدان توجه ویژه داشته‌ باشد، گفت: داشتن یک تشکیلات منسجم همدل با عقلانیت و برنامه دقیق و هوشمند می‌تواند در مقابل جنگ ادارکی و شناختی روانی دشمن تاثیرگذار باشد.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه ایجاد شبکه تشکیلاتی هوشمند و فراگیر در برابر خط رسانه‌ای دشمن از اقدامات حکومتی امام صادق(ع) بود، ادامه داد: باید بستری فراهم کنیم که بتوانیم براساس منویات مقام معظم رهبری در حوزه جامعه پردازی و ایجاد شبکه تبلیغاتی و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام با توجه به سیره امام صادق(ع) در مباحث تربیتی تحول آفرین باشد.

حجت‌الاسلام دیلمی گفت: اگر این شبکه بتواند گره‌های ذهنی مردم را که توسط نظام استکباری و نظام طاغوت ایجاد شده باز کرده و پاسخ مطلوبی به خواسته‌های مردم بدهد قطعا دشمن در میدان رزم و جنگ شناختی و ادراکی شکست خواهد خورد.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان به منویات مقام معظم رهبری در بحث جهادتبیین اشاره کرد وگفت: امروز اگر ولی جامعه صحبت از جهادتبیین می‌کند باید این موضوع درصدر اولویت‌های نهادهای انقلابی و دینی قرار بگیرد، لذا امروز دشمن اتحاد مردم و همدلی مردم و انسجام اسلامی را هدف قرار داده و به دنبال این است که بین مردم، امامت و ولایت فاصله ایجاد کند اینجاست که نقش جهادتبیین، نقش اقناع، نقش شبکه سازی و جبهه سازی به خصوص در حوزه بانوان به عنوان ارکان تربیتی جامعه و ارکان تربیتی منابع انسانی بسیار اهمیت دارد.

وی نقش نوجوانان به عنوان موتور پیشران انقلاب اسلامی و طلایه داران حرکت سیر تمدنی بسیار مهم دانست وگفت: مؤلفه‌های مهمی در قرآن است که تبلیغ و تبیین کردن آن در سبک زندگی مردم یک وظيفه و تکلیف است، لذا سبک زندگی قرآنی باید در جامعه ایجاد امید کند و بتواند در جامعه حاج قاسم ها و باکری ها پرورش دهد.

انتهای پیام
captcha