چهره واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر برای جوانان تبیین شود
کد خبر: 4140238
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی:

چهره واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر برای جوانان تبیین شود

ماموستا کریمی با بیان اینکه باید چهره واقعی مدعیان حقوق بشر برای جوانان تبیین شود، گفت: انقلاب ما ادامه دهنده راه انبیا بوده و برحق است و همه انسانها باید تلاش کنند که هرکس ذی حق است حقش ادا شود و این در میان همه بشریت صدق می‌کند.

ماموستا کریمی مشاور رئیس جمهور در اقلیت مذهبی

به گزارش ایکنا از گلستان، ماموستا عبدالسلام کریمی، مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در پنجمین کنفرانس حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری که امروز، ۲۱ اردیبهشت به میزبانی جامعه المصطفی العالمیه گرگان برگزار شد، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران نظام عدالت خواهی بوده و در سال ۱۳۵۷ براساس شعار استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی پایه گذاری شد و تاکنون بعد از گذشت چند دهه هنوز پا برجاست.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی رهبر معظم انقلاب را نماد عدالت خواهی در جهان معرفی کرد و گفت: از نظر قرآن و اسلام هیچ یک از انسان‌ها و حاکمان حق سلطه و حاکمیت برانسانهای دیگر را نخواهند داشت و این موضوع در نظام جمهوری اسلامی که نظام حاکمیتی آن براساس عدالت و حق طلبی می‌باشد صدق می‌کند.

ماموستا کریمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی علیه ظلم و دیکتاتوری دنیا ایستاد و خود را به جهانیان ثابت کرد و گفت: آنچه که مهم است این است که ما می‌خواهیم عدالت اسلامی، دینی و عقلانی در جهان اجرا و عملی شود و مخالفت ابرقدرت نما به خاطر این است که این حق را از جوامع بشری سلب می‌کنند.

ماموستا کریمی با تاکید بر حفظ بصیرت علیه دشمنان تاکید کرد وگفت: انقلاب ما ادامه دهنده راه انبیا بوده و برحق است و همه انسانها باید تلاش کنند که هرکس ذی حق است حقش ادا شود و این در میان همه بشریت صدق می‌کند.

وی با بیان اینکه عدالت مقابله با ظلم و دفاع از حقوق بشر است، گفت: ترور نافرجام رئیس جمهور در سال ۱۳۶۰، بمباران شیمیایی در سردشت، حمله موشکی به هواپیمای مسافربری ایرباس در سال ۱۳۶۷ و شهادت ۲۹۰ نفر، کشتار مردم مظلوم در کشورهای فلطسین و افغانستان، کشتار مردم ویتنام و تجاوز به کشور یمن از نمونه‌های سلطه آمریکا است که باید برای نسل جوان این موضوعات تببین شده و چهره واقعی این مدعیان دروغین حقوق بشر افشا شود.

رونمایی از ۲ کتاب دشمن‌شناسی قرآن و نیز افول آمریکا از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، اجرای تئاتر حقوق بشر آمریکایی، اجرای گروه سرود سنتی، شعرخوانی حقوق بشر آمریکایی و برپایی نمایشگاه عکس و پوستر از دیگر ویژه‌برنامه‌های این کنفرانس است.

 

انتهای پیام
captcha