اعطای سند افتخار بازسازی عتبات عالیات به ۲ خانواده آزادشهری
کد خبر: 4136638
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

اعطای سند افتخار بازسازی عتبات عالیات به ۲ خانواده آزادشهری

چهار سند افتخار بازسازی عتبات عالیات با حضور حجت‌الاسلام منصوری، امام جمعه آزادشهر و جمعی از خادمین افتخاری ستاد توسعه و بازسازی شامگاه، ۵ اردیبهشت‌ماه به 2 خانواده آزادشهری اهدا شد.

اهدای سند افتخار بازسازی عتبات در ازادشهربه گزارش ایکنا از گلستان، چهار سند افتخار بازسازی عتبات عالیات با حضور حجت‌الاسلام منصوری، امام جمعه آزادشهر و جمعی از خادمین افتخاری ستاد توسعه و بازسازی شب گذشته، 5 اردیبهشت به 2 خانواده آزادشهری اهدا شد.

حجت‌الاسلام منصوری، امام جمعه آزادشهر به اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات در کشور عراق اشاره کرد و گفت: این ستاد در سال‌های اخیر اقدامات ماندگاری را در ساخت صحن حضرت زهرا‌(س) و عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب‌(س)  در کشور عراق داشته که جایی بسی تقدیر دارد.

امام جمعه آزادشهر گفت: کمک در بازسازی عتبات عالیات یعنی عمل به شعائر الهی بوده و خود اجر و ثواب دنیوی و اخروی را در پی‌ دارد.

حجت‌الاسلام منصوری تصریح کرد: حضور مردم اين استان در عرصه‌های اعتقادی نشان می‌دهد كه هرگاه بحث دفاع از اعتقادات مذهبی به ميان آيد، مردم شهيد پرور استان پيشرو هستند و تا زمانيكه روحيه معنوی در مردم بيدار باشد بازسازی عتبات و عاليات برای جلوگيری از هجمه‌ها و خرابكاری دشمنان هميشه ممكن خواهد بود.

وی گفت: با توجه به پيشينه مذهبی شهروندان آزادشهری شاهد حمايت مطلوب اين قشر و به ويژه مديران شهری از اجرای طرح‌های بازسازی عتبات هستيم و اميدواريم بركات عظيم معنوی آن شامل حال شهروندان و مجموعه مديريت شهری به‌عنوان حاميان مهم اين طرح شود.

همچنین در این مراسم سیدمیرهاشم جعفری، مداح اهل‌بیت(ع) به ذکر مصائب ائمه اطهار پرداخت.

انتهای پیام
captcha