تاکید آیت‌الله شاهرودی بر اشاعه فرهنگ اسلامی در ماه رمضان
کد خبر: 4129902
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶
در دیدار با استاندار گلستان مطرح شد

تاکید آیت‌الله شاهرودی بر اشاعه فرهنگ اسلامی در ماه رمضان

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار عیدانه با استاندار گلستان بر بسیج تمام امکانات برای اشاعه فرهنگ دینی و اسلامی در ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

یت الله شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله شاهرودی، نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار عیدانه با استاندار گلستان و جمعی از مسئولین که امروز، ۵ فرودین ماه در بیت معظم له برگزار شد، گفت: تشکیل ستاد فرهنگی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در ستاد تسهیلات خدمات سفر در استان گلستان می‌تواند به اشاعه فرهنگ دینی اسلامی در ماه مبارک رمضان کمک کند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین در این جلسه با تقدیر از عملکرد رسانه ملی در استان گلستان خواستار تداوم تولید و پوشش برنامه‌های مذهبی و دینی شد.

آیت‌الله شاهرودی بیان کرد: اکنون که سال جدید ۱۴۰۲ شمسی و انتخاب نام سال از سوی مقام معظم رهبری بعنوان سال«مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری شده است، لذا همه دستگاه‌های اجرایی با لبیک به فرمایش حضرت آقا جهت خدمت‌رسانی بی‌منت به ملت شریف ایران باید تمام همت و تلاش خود را عالمانه و جاهدانه به خرج دهند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شعار سال رهبری چراغ راهی برای حرکت همه مسئولان و دوستداران نظام است، گفت: رهبر معظم انقلاب با انتخاب شعار سال ریل گذاری برای رفع مشکلات در کشور را انجام می‌دهند.

علی محمد زنگانه استاندار گلستان هم در این دیدار با بیان‌اینکه توسعه صنعتی و ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی مکمل حوزه کشاورزی است، گفت: رایزنی‌های خوبی با هلدینگ های بزرگ اقتصادی کشور و شرکت‌های سرمایه‌گذاری بانکها صورت گرفته تا بتوانیم از خام فروشی خارج شویم.


استاندار گلستان همچنین گفت: با برنامه ریزیهای صورت گرفته میزان ماندگاری مسافر در استان بیست درصد بیشتر شده است.

زنگانه همچنین از افزایش 25 درصدی صادرات از استان خبر داد وگفت: تبادلات مرزی ما از اینچه برون به حدود روزی یکصد کامیون در روز افزایش یافته است. 

انتهای پیام
captcha