مراسم متمرکز غبارروبی از مساجد در آزادشهر برگزار شد
کد خبر: 4128828
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷

مراسم متمرکز غبارروبی از مساجد در آزادشهر برگزار شد

به‌مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان مراسم متمرکز عطر افشانی و غبار روبی از مساجد با حضور امام جمعه آزادشهر و رئیس تبلیغات اسلامی این شهرستان روزگذشته، ۲۶ اسفندماه در مسجد جامع روستای فاضل آباد آزادشهر برگزار شد.

غبار روبی از مساجد با حضور امام جمعه آزادشهر در مسجد فاضل آباد

به گزارش ایکنا از گلستان، به‌مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان مراسم متمرکز عطر افشانی و غبارروبی از مساجد با حضور امام جمعه آزادشهر و رئیس تبلیغات اسلامی این شهرستان روز گذشته، ۲۶ اسفندماه در مسجد جامع روستای فاضل آباد آزادشهر برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام طالبی، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر اظهار کرد: مبلغان فرهنگی و خدام مساجد شهرستان آزادشهر در این هفته به غبارروبی و تمیز کردن مساجد و تکایای مذهبی پرداختند تا محیطی آرام و با نشاط برای روزه داران فراهم کنند.

وی تصریح کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان و در دهه تکریم مساجد آماده‌سازی و پیش‌بینی اجرای برنامه‌ها در این مراکز دینی انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام منصوری امام جمعه آزادشهر بیان کرد: نقش جوانان در مدیریت مسجد باید بیش از شرایط فعلی فعال شود و در بحث هیئت امنا از جوانان استفاده شود.

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: این سنت حسنه در قرآن کریم نیز آمده است و خداوند به حضرت ابراهیم می‌فرماید که خانه من را برای عبادت کنندگان از هر آلودگی پاکیزه کن و این کار برای احیا این سنت ضروری است.

همچنین در این مراسم جانشین فرمانده سپاه شهرستان و رئیس آموزش و پرورش شهرستان و برخی از اعضای شورای روستا و هیئت امناء مسجد با جمعی از طلاب این روستا حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha