همایش «مقاومت اسلامی و قیام جهانی مستضعفین» در گرگان برگزار شد
کد خبر: 4127090
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸

همایش «مقاومت اسلامی و قیام جهانی مستضعفین» در گرگان برگزار شد

همایش «مقاومت اسلامی و قیام جهانی مستضعفین» با حضور معاون فرهنگی حشدالشعبی عراق، مسئولین استانی و حضور باشکوه نوجوانان و نونهالان دهه نودی امروز، ۱۸ اسفندماه در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.

سیدالهاشمی الحیدری معاون فرهنگی حشدالشعبی عراق

به گزارش ایکنا از گلستان، همایش «مقاومت اسلامی و قیام جهانی مستضعفین با حضور مسئولین استانی» و حضور باشکوه نوجوانان و نونهالان دهه نودی امروز، ۱۸ اسفندماه در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.

سیدالهاشمی الحیدری معاون فرهنگی حشد الشعبی عراق در این مراسم با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فقط رهبر ایران نیست بلکه امام جبهه مقاومت هستند، گفت: جبهه مقاومت از کشمیر تا نیجریه از فلسطین تا یمن رسیده و تمامی کشورها را در بر گرفته است.

معاون فرهنگی حشد الشعبی عراق با بیان‌اینکه حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای مقاومت و سیدحسن نصرالله یکی از رهبران جبهه مقاومت محسوب می‌شود، گفت: داعش، آمریکا، انگلستان و غربی‌ها با ولی فقیه ما مشکل دارند و دشمن درجه یک جبهه مقاومت هستند.

سید الهاشمی الحیدری با بیان اینکه کشور ایران به عنوان ام القرای جبهه اسلام است، تصریح کرد: هدف اول دشمن ولایت‌فقیه است و اکنون دفاع از نظام جمهوری اسلامی و دفاع آشکار از شخصیت ولایت‌فقیه از مهمترین واجبات است.

معاون فرهنگی حشد الشعبی عراق با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز بزرگترین تکیه‌گاه جبهه مقاومت است، گفت: باید بدانیم تحریم و فشار در کل جهان و مشکلات اقتصادی وجود دارد آزادسازی فلسطین وعده الهی است و با وجود جمهوری اسلامی و رهبران مقاومت به این امید خواهیم رسید.

در پایان این مراسم خالق سرود سلام فرمانده یک و دو «ابوذر روحی» در این همایش حضور یافت و دهه نودی ها با خوانده سرود سلام فرمانده دو و همچنین سرود رفیق شهیدم، با امام شهدا و مقام معظم رهبری بیعت کردند.

انتهای پیام
captcha