خدمت به نظام و ولایت فقیه از شاخصه‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) است
کد خبر: 4127037
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
امام جمعه اهل‌ سنت قازانقایه:

خدمت به نظام و ولایت فقیه از شاخصه‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) است

آخوند قزل با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) خود را وقف خدمت به اسلام و نظام کرده‌اند و برای تأمین امنیت مردم و دفاع از کیان میهن اسلامی جان خود را در طبق اخلاص قرار داده‌اند، گفت: مردمی بودن و خدمت به مردم، نظام و ولایت فقیه از شاخصه‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

آخوند قزل امام جمعه اهل سنت قازان قایه گنبدکاووس

آخوند قزل، امام جمعه قازانقایه گنبدکاووس در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان ضمن تبریک ایام ولادت امام زمان(عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: یکی از مهمترین نیازهای هر جامعه‌ای، امنیت است و سربازان گمنام امام زمان(عج) نقش مهمی در تأمین امنیت کشور دارند.

وی با استناد به حديث پیامبر اکرم(ص) که می‌فرمایند امنیت و سلامتی از نعمت‌های پنهانی است که انسان‌ها از درک ارزش واقعی آن عاجز هستند، افزود: امنیت و سلامت از مهمترین نعمت‌هایی هستند که خداوند متعال بر بندگان خود ارزانی داشته و ما این امنیت را قدردان کسانی هستیم که وقتی ما در خواب هستیم آنها بیدارند و وقتی ما در آرامش و آسایش هستیم آنها در خطراند و تمام حرکات و ترفندهای دشمنان را زیر نظر دارند و برای برطرف کردن آن از جان مايه می‌گذارند.

آخوند قزل تصریح کرد: سربازان گمنام کسانی هستند که حتی مانند دیگران از آنان عنوان قهرمانان جامعه یاد نمی‌شوند و این‌گونه در گمنامی، جان بر کف به خاطر امنیت این سرزمین اسلامی حماسه‌ها می‌آفرینند که نمونه بارز آن در اغتشاشات اخیر بود.

امام جمعه قازانقایه گنبدکاووس بزرگترین فعالیت‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام رصد و خنثی کردن ترفندهای دشمنان دانست و اظهار کرد: از اهداف اصلی دشمنان اسلام و انقلاب این بود که به‌واسطه دستان اهل‌ سنت برادر شیعه به قتل برسد و همچنین یک سنی به دست شیعه کشته شود و این‌گونه دو مسلمان به جان هم بیفتند و اختلاف و فتنه‌ها در جامعه ایجاد شود.

آخوند قزل با بیان‌ اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) خود را وقف خدمت به اسلام و نظام کرده‌اند و برای تأمین امنیت مردم و دفاع از کیان میهن اسلامی جان خود را در طبق اخلاص قرار داده‌اند، افزود: مردمی بودن و خدمت به مردم، نظام و ولایت فقیه از شاخصه‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

وی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی از بدو پیروزی تاکنون با تکیه بر نیروی جوانان توانسته است در مقابله تمامی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ایستادگی کند و به همین دلیل نیز در عصر حاضر باید با فراهم کردن شرایط حضور جوانان در صحنه از این ظرفیت استفاده کرد.

انتهای پیام
captcha