کارگاه‌ آموزشی «زیباشناسی در سبک زندگی اسلامی» در آزادشهر برگزار شد
کد خبر: 4126248
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳

کارگاه‌ آموزشی «زیباشناسی در سبک زندگی اسلامی» در آزادشهر برگزار شد

کارگاه آموزشی «زیبا شناسی در سبک زندگی اسلامی» به همت نهضت پیشرفت بانوان اداره تبلیغات آزادشهر برگزار باحضور امام جمعه رئیس شورای هماهنگی ائمه جمعه استان گلستان امروز، ۱۴ اسفندماه در حوزه علمیه الزهرا(س) در آزادشهر برگزار شد.

کار گاه آموزشی سبک زندگی اسلامی با حضور حجت الاسلام کیایی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، کارگاه آموزشی «زیبا شناسی در سبک زندگی اسلامی» به همت نهضت پیشرفت بانوان اداره تبلیغات آزادشهر برگزار باحضور امام جمعه رئیس شورای هماهنگی ائمه جمعه استان گلستان امروز، ۱۴ اسفندماه در حوزه علمیه الزهرا(س) در آزادشهر برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی ائمه جمعه گلستان علل عقب ماندگی مسلمین از غرب از حیث پیشرفت‌های مادی را عمل نکردن صحیح و کامل به الگوی اسلامی سبک زندگی دانست و گفت: اولین پایه سبک زندگی این است که نگاه توحیدی در تمام امور داشته باشیم. حتی در همین کارهای روزمره هم باید نگاه توحیدی باشد و تعریف جامعی از مباحث توحیدی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام کیایی با بیان اینکه در قرآن و سیره معصومین(ع) به سبک زندگی انسان اشاره شده است، تصریح کرد: امروزه یکی از معضلات جامعه ما عمل نکردن به دستورات قرآن است و این مقوله در بسیاری از افراد جامعه وجود دارد با اینکه قرآن را خوانده می‌شود ولی به مفاهیم آن و کارکرد آن توجه نمی‌شود، لذا تا زمانی که به قرآن به عنوان منبع وسیله هدایت انسان توجه نشود، سبک زندگی اسلامی محقق نخواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی ائمه جمعه گلستان گفت: منتظران واقعی امام زمان(عج) کسانی هستند که برای ظهور آقا امام زمان(عج) خیلی دعا می‌کنند که روایات زیادی آمده از ائمه اطهار(ع)که در قنوت نمازها دعای فرج را زیاد بخوانید و کارهایی انجام دهید که باعث خشنودی قلب امام زمان(عج) باشد.

حجت‌الاسلام کیایی در ادامه افزود: هرکدام از ما طبق بیان رهبری وظایفی داریم که با توجه به مسائل امروزی باید روشنگری بیشتری داشته باشیم.

وی گفت: سبک زندگی اسلامی از مسائل مهمی است که باید در طول مدت زندگی با آن توجه بیشتری شود از جمله موارد آن ایمان و تقوای زن و اعتقاد داشتن زن و شوهر با همدیگر و قناعت داشتن است.

 

انتهای پیام
captcha