«گردهمایی مبلغین» در آزادشهر برگزار شد
کد خبر: 4123188
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

«گردهمایی مبلغین» در آزادشهر برگزار شد

«گردهمایی مبلغین» به‌مناسبت اعیاد شعبانیه و مراسم خداحافظی امام جمعه آزادشهر با حضور فرماندار آزادشهر و رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر و جمع کثیری از مبلغین شهرستان روزگذشته، ۳۰ بهمن‌ماه در حوزه علمیه الغدیر آزادشهر برگزار شد.

گردهمایی مبلغین و روحانیون آزادشهربه گزارش ایکنا از گلستان، به‌مناسبت اعیاد شعبانیه و مراسم خداحافظی از امام جمعه آزادشهر «گردهمایی مبلغین» با حضور فرماندار آزادشهر و رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر و جمع کثیری از مبلغین شهرستان روز گذشته، 30 بهمن‌ماه در حوزه علمیه الغدیر آزادشهر برگزار شد.

سیدجواد کریمی، فرماندار در این جلسه بیان‌ کرد: حجت‌الاسلام شهابی، امام جمعه آزادشهر محور وحدت و اتحاد بین مسئولان و روحانیون بودند و امروز شاهد خداحافظی پدری دلسوز و مهربان هستیم.

حجت‌الاسلام طالبی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر نیز گفت: ماه شعبان که ماه شادی و سرور آل‌الله است را باید غنیمت بشماریم و نسبت به فرهنگ غنی مهدویت تلاش مجدانه داشته باشیم.

در ادامه امام جمعه شهرستان آزادشهر با بیان‌ اینکه طلاب ما مظلوم‌ترین و مدافع‌ترین قشر در دفاع از آرمان‌های انقلاب هستند، اظهار کرد: یکی از سنت‌های دیرینه در حوزه علمیه به روزرسانی است و مقام معظم رهبری نیز بر این تحول و به‌روزرسانی بسیار تأکید دارند چرا که حوزه باید بتواند در برابر شبهات و سؤالات پاسخگو باشد.

حجت‌الاسلام شهابی گفت: یکی دیگر از اولویت‌های حوزه باید این باشد که با نسل جوان ارتباط برقرار کند و لازمه این امر هم این است که نسل جوان را به‌خوبی بشناسد، از سوی دیگر توجه به مسائل روز سیاسی و اجتماعی نیز باید در اولویت حوزه باشد.

انتهای پیام
captcha