ثبت‌نام سه هزار گلستانی در مراسم معنوی اعتکاف
کد خبر: 4118471
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸

ثبت‌نام سه هزار گلستانی در مراسم معنوی اعتکاف

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان با بیان‌اینکه تاکنون ۳ هزار گلستانی برای اعتکاف امسال ثبت نام کردند و این عدد تا ۴ هزار نفر نیز خواهد رسید، افزود: ۵۵ مسجد در سطح شهرستان و ۱۸ مسجد در شهر گرگان پذیرای معتکفین خواهند بود.

جلسه برگزاری مراسم معنوی اعتکاف با حضو رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام محمدزاده، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان در جلسه هماهنگی مراسم معنوی اعتکاف که امروز، ۱۰ بهمن با حضور نماینده سپاه گرگان، نماینده اوقاف و رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی در سالن جلسات سازمان فرهنگی ورزشی گرگان برگزار شد، با بیان‌اینکه جریان معنوی اعتکاف در کشور بسیار فراگیر شده است، افزود: اشتیاق فراوان و حضور گسترده جوانان در این عرصه می‌تواند زمینه ساز حرکتی معنوی در کشور باشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان با اشاره به جایگاه ارزشمند اعتکاف در بین جوانان افزود: این حرکت معنوی و مردمی رویداد مبارک و ارزشمندی است که موفقیت در اجرای آن بی‌شک به دلیل الطاف و عنایات خداوندی است.

حجت‌الاسلام محمدزاده با بیان‌اینکه معتکفان سفیران معنوی جامعه هستند، گفت: اعتکاف نقش مهمی در رشد معنوی جامعه دارد و باید از ظرفیت عظیم و معنوی اعتکاف بیشتر استفاده شود و این فعالیت‌ها و اقدامات معنوی و فرهنگی می‌تواند راه حل بسیاری از چالش‌های فرهنگی جامعه باشد.

وی با بیان‌اینکه تاکنون ۳ هزار نفر برای اعتکاف امسال ثبت‌نام کردند و این عدد تا ۴ هزار نفر نیز خواهد رسید، افزود: ۵۵ مسجد در سطح شهرستان و ۱۸ مسجد در شهر گرگان پذیرای معتکفین خواهند بود.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان گفت: امسال سعی کردیم طرحهای نو مثل اعتکاف مادر دختری و اعتکاف دانش‌آموزی و اعتکاف دختران حاج قاسم را دستور کار قرار دهیم که تاکنون استقبال خوبی صورت‌ گرفته است.

 

انتهای پیام
captcha