آئین تکریم مادران فاطمی در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4113733
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴

آئین تکریم مادران فاطمی در گلستان برگزار شد

آئین تکریم مادران فاطمی، همزمان با سراسر کشور با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان و نماینده بنیاد دعبل خزاعی و جمعی از مسئولین هیئات مذهبی امروز، ۲۰ دی ماه در گلستان برگزار شد.

تکریم مادران فاطمی در گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، آئین تکریم مادران فاطمی، همزمان با سراسر کشور با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان و نماینده بنیاد دعبل خزاعی و جمعی از مسئولین هیئات مذهبی امروز، ۲۰ دی ماه در گلستان برگزار شد.

مدیر کل تبلیغات گلستان در این مراسم گفت: در قالب این طرح از بانوانی که عمر خود را در قالب هیئات مذهبی، مداحی، سخنرانی و نظیر آن، در خدمت اهل‌بیت(ع) بودند، تجلیل می‌شود.

حجت‌الاسلام گرزین همچنین به نقش زنان در تربیت فرزندان صالح و اهمیت مجالس مذهبی پرداخت و افزود: زنان نقش مهمی در تربیت صحیح و دینی نسل جوان و نوجوان دارند.

وی ادامه داد: اکنون در برهه‌ای از زمان قرار داریم که دشمن با تمام توان در جنگ شناختی و تهاجم فرهنگی با بهره گیری از ظرفیت زنان و دختران در صدد کمرنگ کردن ارزش‌های دینی و اصول اخلاقی در جامعه است و تنها راه مبارزه با این ترفند شوم دشمن، استفاده از ظرفیت مردمی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به نقش بی‌بدیل زنان در محوریت کانون خانواده، ادامه داد: زنان نقش مهمی در تربیت آینده‌سازان کشور دارند که اینها همه به برکت نظام جمهوری اسلامی بوده است.

در این مراسم از دو تن از بانوان خدمت گذار خانم‌ها صاحبی (مادر شهید احسان شاهینی) در گرگان و فوجردی در سرخنکلاته که سال‌ها در برگزاری جلسات مذهبی و دینی و قرآنی تلاش کردند تجلیل شد.

 

انتهای پیام
captcha