ارسال ۱۰۰ مقاله از گلستان به دبیرخانه همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام‌خامنه‌ای
کد خبر: 4113464
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰

ارسال ۱۰۰ مقاله از گلستان به دبیرخانه همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام‌خامنه‌ای

رئیس پردیس امام‌خمینی(ره) دانشگاه فرهنگیان گرگان از ارسال ۱۰۰ مقاله از گلستان به دبیرخانه نخستین همایش بین‌المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام‌خامنه‌ای در این استان خبر داد.

غلامی رئیس دانشگاه فرهنگیان پردیس دختران گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، کلثوم غلامی، رئیس پردیس امام‌خمینی(ره) دانشگاه فرهنگیان گرگان در نخستین همایش بین‌المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام‌خامنه‌ای که امروز، ۱۹ دی‌ماه در سالن همایش‌های استاد شکوهی دانشگاه فرهنگیان گرگان برگزار شد، گفت: نخستین همایش تبیین اندیشه‌های دفاعی رهبر انقلاب در سه محور شناسایی، تبیین و فرهنگ‌سازی با پنج موضوع برگزار شد.

رئیس پردیس امام‌خمینی(ره) دانشگاه فرهنگیان گرگان با بیان‌اینکه در این همایش اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و اساتید و کارکنان دستگاه‌های اجرایی مقالات خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کردند، افزود: از ارسال بیش از هزار مقاله به دبیرخانه این همایش، حدود یک‌صد مقاله از استان گلستان بوده که نشان دهنده اهتمام ویژه فرهیختگان به مبانی اندیشه‌های مقام معظم رهبری دارد.

غلامی با بیان اینکه پنج مقاله از یک‌صد مقاله ارسالی از گلستان موفق به کسب عنوان شدند که سه مقاله از دانشگاه فرهنگیان است، افزود: این همایش به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود ولی استان‌های شاخص امسال میزبان این همایش هستند که استان گلستان توانست به عنوان یکی از استان‌های شاخص میزبان این همایش بین‌المللی باشد.

رئیس پردیس امام‌خمینی(ره) دانشگاه فرهنگیان گرگان به موضوعات این همایش اشاره کرد و گفت: مبانی اصولی و ابعاد اندیشه و مکتب دفاعی امام‌خامنه‌ای، گام دوم انقلاب در اندیشه و مکتب دفاعی امام‌خامنه‌ای، مقاومت و آینده آن در اندیشه و مکتب دفاعی امام‌خامنه‌ای، ساز و کارها و ابزارهای دفاعی در اندیشه و مکتب امام خامنه‌ای و نقش انقلاب اسلامی ایران در افول قدرت آمریکا در اندیشه و مکتب دفاعی امام‌خامنه‌ای پنج موضوع این همایش است.

دبیر نخستین همایش بین‌المللی تبیین دفاعی اندیشه‌های امام خامنه‌ای تصریح کرد: در این همایش از اقلیت‌های مختلف و نخبگان شیعه و اهل‌سنت شرکت کرده و مقالات خود را ارسال کردند که یکی از این برگزیدگان از اهل‌سنت گلستان است.

غلامی برگزاری اين همایش‌ها را گامی مهم در شناخت جایگاه ولایت در بین دانشجویان و فرهیختگان جامعه دانست و گفت: ارسال آثار و مقالات در این همایش نشان دهنده شناخت جایگاه ولایت در بین دانشجویان و افراد بوده که نیاز است برگزاری این همایش‌ها در سطح استان بیشتر باشد.

انتهای پیام
captcha