رزمایش ارتش در منطقه نشان‌دهنده قدرت دفاعی ایران در برابر استکبار بود
کد خبر: 4112605
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
امام‌جمعه گرگان:

رزمایش ارتش در منطقه نشان‌دهنده قدرت دفاعی ایران در برابر استکبار بود

امام جمعه گرگان به رزمایش اخیر ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه جاسک اشاره کرد و گفت: این رزمایش بخشی از توان و قدرت دفاعی ایران را برای دشمنان آشکار کرد و مشت محکم به برخی از رجزخوانی‌های اخیر عوامل رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا در منطقه بود.

یت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام الابنین(س)، گفت: 13 جمادی الثانی روز وفات بانوی بزرگوار و مادر شهدای بزرگ کربلا حضرت ام الابنین(س) و روز تکریم از مادران و همسران شهیدان است.

وی با بیان اینکه ام‌البنین (س) زنی باکمال، ادیب و با وقار بود و از روزی که به خانه امیرمؤمنان علی (ع) آمد هر روز بر درخشش و بزرگی او افزوده شد، گفت: این بانوی بزرگوار در راه اسلام چهار فرزند خود را اهدا کرد، لذا امروز را روز تکریم مادران شهدا نامگذاری کردند که در این رابطه یاد و خاطر شهدا هدایت‌گر راه همه مسئولان و مردم است.

امام جمعه گرگان به ۱۷ دی سالروز دستور و توطئه کشف حجاب رضاخان اشاره کرد و گفت: کشورهای غربی با تبلیغات خود تمام تلاش خود را برای از بین بردن آموزه‌های اسلام انجام دادند اما این تبلیغات مانع از رشد و تعالی زنان نبوده و هر روز بر پیشرفت بانوان در عرصه‌های مختلف شده است.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با بیان‌اینکه سیاست‌های غربی سدی محکم در مقابل تعالی کشور محسوب می‌شود، افزود: حجاب نص صریح قرآن است اما بعضی از افراد به اشتباه فکر می‌کنند که این موضوع دستور خداوند نبوده و قانون جمهوری اسلامی است اما حجاب به صراحت در قرآن بیان شده و رعایت آن برهمگان واجب است.

امام جمعه گرگان همچنین به سالروز شهادت میرزا تقی خان امیرکبیر اشاره کرد و گفت: امیرکبیر، خدمات پرشماری برای کشورانجام داد از جمله مبارزه با فساد درباری، تکیه به توانمندی داخلی و انتخاب انسان‌های لایق برای مدیریت کشور از جمله اقداماتی بود که در دوره مدیریت اندک امیرکبیر دیده می‌شد.

آیت‌الله نورمفیدی همچنین به رزمایش اخیر ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه جاسک در هفته پیش اشاره کرد و گفت: این رزمایش بخشی از توان و قدرت دفاعی ایران را برای دشمنان آشکار کرد و مشت محکم به برخی از رجزخوانی‌های اخیر عوامل رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا در منطقه بود.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: این رزمایش تهدیدی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی به همراه داشت که اگر کوچک‌ترین خطایی در قبال ایران انجام دهند، تمام پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه و مناطق حساس اسرائیل با پاسخ قاطع نیروهای مسلح ایران روبرو خواهند شد.

 

انتهای پیام
captcha