اعزام 500 نفر از زنان سرپرست خانوار گلستانی به مشهد مقدس
کد خبر: 4109835
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

اعزام 500 نفر از زنان سرپرست خانوار گلستانی به مشهد مقدس

مدیرکل کمیته امداد گلستان از اعزام 500 نفر از زنان سرپرست خانوار گلستانی به مشهد مقدس در قالب طرح شوق زیارت در ایام فاطمیه خبر داد.

بابایی مدیر کل کمیته امداد گلستانعیسی بابایی، مدیر کل کمیته امداد گلستان در گفت وگو با ایکنا از گلستان گفت: در قالب طرح شوق زیارت در ایام فاطمیه ۵۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد گلستان تصریح کرد: اولویت اردوهای شوق زیارت برای مددجویان و نیازمندانی است که برای اولین بار به زیارت امام مهربانی‌ها حضرت رضا‌(ع) مشرف می‌شوند یا چندین سال توفیق تشرف را نداشته‌اند.

بابایی هدف از برگزاری این اردوها را تقویت مسائل اعتقادی و اخلاقی و دینی مددجویان، ایجاد روحیه نشاط و شادابی با نگاه به امید‌آفرینی به آینده، تحکیم مسائل خانواده با نگاه مذهبی و رشد مسائل دینی برشمرد.

وی با بیان اینکه سهمیه اردوهای شوق زیارت امداد استان در سالجاری تعداد 1000نفر بوده که به تناسب آمار مددجویی هر شهرستان برای شهرستان سهمیه در نظر گرفته شده است، افزود: تعداد300 نفر از آمار فوق توسط شهرستان‌ها در شش ماهه اول به مشهد مقدس اعزام شدند و 500 نفر در بازه زمانی ایام شهادت تا ولادت حضرت زهرا‌(س) به صورت گروهی با جامعه هدف زنان سرپرست خانوار با اولویت مادران ایتام و محسنین طی 4 مرحله به مشهدمقدس اعزام می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد گلستان با بیان‌اینکه 200 نفر باقی مانده تا پایان سالجاری به مشهد مقدس اعزام خواهند شد، تصریح کرد: اکثر هزینه‌های این اردوها با شعار «عفت فاطمی، حامیان ولایت و زنان مقتدر» از محل کمک خیرین و منابع مردمی که با سرانه در نظر گرفته شده برای هر زائر که ارزش ریالی آن 800 هزار تومان می‌باشد که نزدیک به 400 میلیون تومان از منابع مردمی و کمک‌های خیرین و حامیان هزینه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha